Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امروز ۱۵ تیر با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و استاندار مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، تعداد ۶۵نفر از برگزیدگان آزمون مرحله استانی چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن کریم امروز در دانشگاه ترببت معلم تقدیر شدند از این ۶۵ نفر ۲۷ نفر از اراک، یک نفر از آشتیان، ۵ نفراز خمین، ۷ نفر از دلیجان، ۶ نفر از زرندیه، ۱۴ نفر از ساوه، یک نفر از شازند، ۲ نفر از فراهان و ۲ نفر از محلات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جایزه یک میلیون تومانی به مسعود اکبری، و ۴ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی به حفاظ شهرستان‌های اراک، ساوه، شازند و فراهان تعلق گرفت و مابقی برگزیدگان هدیه ۱۰۰ هزار تومانی دریافت کردند.

 

بخش کتبی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور ۴ هزار و ۶۴۶ نفر همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار شد این افراد از قرآن‌آموزان مؤسسات و مراکز قرآنی، امامزادگان و بقاع متبرکه، داوطلبان آزاد، کانون فرهنگی‌هنری مساجد، بسیج، مراکز نظامی و انتظامی، کانون اصلاح و تربیت و حوزه‌های علمیه بودند.

 

 مراسم اختتامیه آزمون مرحله استانی چهل‌و‌یکمین دوره مسابقات قرآن جمعه، ۱۵ تیرماه در دانشگاه فرهنگیان(پردیس شهید باهنر) اراک برگزار شد.
 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اقتصاد اوقات فراغت دولت ارزانی جشن های دهه کرامت دهه کرامت شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت جشنواره قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد

یک فعال مسیحی به نام جِید سانبِرگ (Jade Sanberg) تحت حمایت پلیس سوئد، به قرآن هتک حرمت کرد. این اتفاق سه روز پیش در استکهلم رخ داد و تصاویر آن به‌تازگی منتشر شده است.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • فیلم/ هتک حرمت مجدد قرآن کریم در سوئد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود