Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم ملی برزیل در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم ملی بلژیک رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع بلژیک به پایان رسید.

تیم ملی برزیل بازی هجومی را در دستور کار خود قرار داد و توانست در همان دقایق ابتدایی بازی حملات خطرناکی مقابل دروازه حریف ایجاد کند. در دقیقه 8 ارسال نیمار از روی کرنر  را میراندا با ضربه پشت سر زد که توپ بعد از برخورد به بدن تیاگو سیلوا در محوطه 6 قدم به طور اتفاقی نزدیک بود تبدیل به گل شود که با بدشانسی برزیلی‌ها توپ به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و در دستان کورتوا جای گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

برخلاف جریان بازی این بلزیک بود که گل اول بازی را به ثمر رساند. ارسال تند شاذلی از روی کرنر سمت راست زمین مقابل تیرک اول به بازوی فرناندینیو برخورد کرد و وارد دروازه برزیل شد. برزیل بعد از دریافت گل حملات خود را آغاز کرد اما بلژیکی‌ها که دل به ضد حمله بسته بودند توانستند در دقیقه 31 به گل برسند.  لوکاکو با مهار توپ فوق‌العاده در زمین خودی، پا به توپ و دریبل‌های پیاپی وارد زمین برزیل شد و در سمت راست دی بروین را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او با شوت روی پای تماشایی دروازه آلیسون بکر را برای دومین بار باز کند. برزیل برای رسیدن به گل فشار خود را بیشتر کرد اما این دیدار در نیمه نخست با نتیجه دو بر صفر به نفع بلژیک به پایان رسید.

تیم ملی برزیل همه توان خود را به کار گرفت تا در نیمه دوم به گل برسد اما دفاع مستحکم بلژیک مانع هر گونه گلزنی شد. همه بازیکنان برزیل بی امان به سمت دروازه تیم حریف حمله می‌کردند تا اینکه در دقیقه 76 به گل رسیدند.  کوتینیو ارسال چیپ فوق‌العاده‌ای پشت مدافعان بلژیک فرستاد تا آگوستو تعویضی با پرش بلند و ضربه سر دروازه را باز کند و امید را به اردوی برزیل بازگردد. تا پایان بازی برزیل حملات برزیل بی اثر بود و در نتیجه آنها از صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی روسیه باز ماندند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی برزیل بلژیک روسیه زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!

برزیل نسبت به چند دوره قبل کوچکترین کاروان را راهی المپیک خواهد کرد.

به گزارش فارس، بازی‌های المپیک پاریس از ۲۶ جولای در حالی آغاز می‌شود که ورزشکاران برزیلی نیز خود را برای حضور در این بازی‌ها آماده می‌کنند این در حالیست که برزیلی‌ها کوچکترین کاروان را در طول چند دهه اخیر (۸ دوره المپیک) در این بازی‌ها دارند.

این کشور در المپیک توکیو با ۳۰۴ ورزشکار شرکت کرد اما برای المپیک پاریس ۱۹۳ ورزشکار دارد.

تعداد ورزشکاران برزیل را در چند دوره اخیر المپیک در زیر مشاهده می‌کنید:

المپیک توکیو ۳۹۴ ورزشکار

المپیک ریو ۴۶۵ ورزشکار

المپیک لندن ۲۵۹ ورزشکار

المپیک پکن ۲۷۷ ورزشکار

المپیک آتن ۲۴۷ ورزشکار

المپیک سیدنی ۲۰۵ ورزشکار

المپیک آتلانتا ۲۲۵ ورزشکار

المپیک بارسلون ۱۹۷ ورزشکار

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • خونریزی مغزی رنه آدلاید پس از برخورد توپ به سرش در لیگ بلژیک!
  • بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش بی‌هوش شد
  • از هوش رفتن بازیکن فرانسوی پس از برخورد توپ به سرش
  • آمریکا: در کوتاه‌مدت انتظار پیشرفت اوکراین در جبهه جنگ را نداریم
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • جنجال پنالتی آرسنال در بازی بورنموث
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • رقابت برای دستکش «طلا» سخت شد/ بیرانوند نباید در ۵ بازی گل بخورد
  • سانچو قصد بازگشت به منچستریونایتد را ندارد؛ دورتموند به فکر یک انتقال قرضی دیگر