Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره خط میانی تیم ملی فوتبال بلژیک از استقامت هم‌تیمی‌هایش در مصاف نفسگیر برابر سلسائو در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی تمجید کرد. ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۳ ورزشی فوتبال جهان جام جهانی ۲۰۱۸ نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوین دی‌بروینه، زننده گل دوم برتری 2 بریک تیم ملی بلژیک مقابل برزیل که علاوه بر کمک به صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2018، عنوان بهترین بازیکن میدان را هم از آن خود کرد، پس از دریافت جایزه‌اش گفت: ما از نظر تاکتیکی تغییراتی در بازی‌مان اعمال کردیم و من فکر می‌کنم که در نیمه اول بسیار خوب بازی کردیم و موقعیت‌های فراوانی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برزیل در نیمه دوم تاکتیک‌هایش را تغییر داد و بهتر از ما بازی کرد اما حتی در آن نیمه هم ما موقعیت گل داشتیم.

ستاره منچسترسیتی افزود: 15 دقیقه پایانی بازی آزمون شخصیت بود و در نهایت ما از این آزمون سربلند بیرون آمدیم. حالا باید با یک تیم خارق‌العاده مثل فرانسه روبه‌رو شویم اما هر بار که شما به نیمه نهایی یک جام جهانی صعود می‌کنید باید بدانید که با حریف دست و پا بسته‌ای روبه‌رو نخواهید بود. ما با انگیزه و اراده‌ای هم اندازه آنها به میدان می‌رویم و هر کاری از دست‌مان ساخته باشد انجام می‌دهیم تا بازی را ببریم.

انتهای پیام/

 

R1015163/P35350/S3,1410,1420/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۴۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید تا شاگردان «ژوزه» مورایس گام به دیدار مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. این بازی در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضائیان توانست در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

سایت پرتغالی «flashscore» در این رابطه نوشت: تیم سپاهان میهمان این بازی بود و همانطور که انتظار می‌رفت، بازی را بهتر آغاز کرد و از قدرت بالایی برخوردار بود و در نیمه اول توسط کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ به گل رسید. در نیمه دوم نیز همه انتظار پایان بازی را داشتند که پاک پرور بازیکن تیم استقلال ملاثانی در دقایق پایانی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سپاهان کرد.

در نهایت سپاهان توانست در وقت‌های اضافه گل صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به ثمر برساند تا «ژوزه مورایس» در این بازی نیز سربلند از زمین خارج شود. مورایس و شاگردانش هفته آینده دیداری حساس با پرسپولیس دارند که این بازی ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ ایران را تعیین کند.

کد خبر 6089449

دیگر خبرها

  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!