Web Analytics Made Easy - Statcounter

موضع رسمی فلورنتینو پرز و باشگاه رئال مادرید هنوز اعلام نشده است، امّا آنطور که فعلاً به نظر می‌رسد آن‌ها مانع انتقال رونالدو به یوونتوس نخواهند شد. 

طرفداری- داستان کریستیانو رونالدو و رئال مادرید به لحظات پایانی خود رفته رفته نزدیک می‌شود و آن‌گونه که تا این لحظه برداشت می‌شود کار انتقال او به یوونتوس تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو؛ صبح امروز ژرژ مندس سیگنال های مثبتی را از اسپانیا به جوزپه ماروتا مدیر باشگاه یوونتوس داد. به نظر می‌رسد فلورنتینو پرز تمایل دارد به توافق ضمنی اش با ژرژ مندس احترام بگذارد و مدیران باشگاه یوونتوس نیز منتظر هستند مدارک لازم از سوی مندس برای پرداخت 100 میلیون یورو هزینه انتقال به رئال مادرید به دست آن‌ها برسد.

خوش بینی‌های یوونتوس برای انجام انتقال، با توجه به سیگنال‌های مثبت در مادرید رو به افزایش است و زمانی که رئال مادرید از طریق مندس قیمت فروش کریستیانو رونالدو را اعلام کند، یوونتوس با پرداخت آن، انتقال را نهایی خواهد کرد. 

دیگر خبرها در ایتالیا حاکی از آن است که با توجه به تعطیلی دو روز آینده، این احتمال می‌رود کارهای رسمی برای انجام این انتقال در صورت توافق نهایی فلورنتینو پرز، هفته آینده انجام شود. کریستیانو رونالدو هم اکنون در یونان به همراه خانواده اش در تعطیلات به سر می‌برد و گفته می‌شود هواپیمای اختصاصی باشگاه یوونتوس منتظر است تا در صورت تایید انتقال او را از یونان به تورین منتقل کند، پیش بینی می‌شود اگر این انتقال نهایی شود روز سه شنبه رونالدو در تورین باشد. 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۴۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت

به گزارش همشهری آنلاین، یک صفحه توئیتری تصویری از یک پسربچه در کنار مجسمه کریستیانو رونالدو را پست کرد و نوشت: «این پسربچه مجسمه کریستیانو رونالدو را با سنگ آهک ساخت».

هرچند هواداران بلافاصله متوجه شدند که این مجسمه واقعی نیست و با استفاده از هوش مصنوعی طراحی شده، و با این حال معتقدند که این تصویر از تمام مجسمه‌هایی که تا به الان از چهره فوق‌ستاره پرتغالی ساخته شده بهتر است.

کد خبر 847471 برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • خطا روی کریستیانو رونالدو توسط بازیکن نامرئی! / فیلم
  • کریستیانو رونالدو خطاب به خبرنگاران: کسی حرکت من رو ثبت نکرد؟ / فیلم
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • ستارگانی که با رؤیای «رونالدو شدن» بزرگ شدند!
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ