Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@13:43:41 GMT

بازگشت بازیگر محبوب به تلویزیون

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۴۴۵۵۲

عنایت بخشی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر نسبت به گذشته حالم بسیار بهتر است. پیشتر مشکلاتی بود اما خوشبختانه همچنان با ادامه روند درمان وضعیت بسیار بهتری دارم.

وی در همین راستا ادامه داد: مشکل اصلی من واریس رگ های پا به خاطر سر پا ایستادن‌های طولانی در زمان دوران بازیگری‌ام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مشکل همچنان با من همراه است اما با درمان و مصرف دارو سعی می کنم آن را بهبود ببخشم.

بازیگر سریال "محکومین" درباره فعالیت های خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: در حال حاضر دو پیشنهاد جدی برای بازیگری در سینما و تلویزیون دارم که به امید خدا با آنها به عرصه بازیگری باز خواهم گشت.

بازیگر سریال "ولایت عشق" درباره دو پیشنهادی که برای بازی داشته اضافه کرد: طی ماه گذشته برای بازی در فیلم سینمایی "زندانی‌ها" به کارگردانی "مسعود ده نمکی" و سریال "ستایش 3" به کارگردانی "سعید سلطانی" به من پیشنهاد شده است.

بخشی با اشاره به قبول حضور در هر دو پروژه پیشنهادی خاطرنشان کرد: از نظر من هر دو اثر کیفیت خوبی خواهند داشت و کارگردانان خوبی هم دارند. هنوز فیلمنامه زندانی ها را نخوانده ام اما به محض تماس از سوی ده نمکی برای بازی در اثر حاضر خواهم بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تئاتر تلویزیون شکر درمان دارو سینما و تلویزیون بازی فیلم سینمایی عنایت بخشی بازیگر پیشکسوت ستایش 3 زندانی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی یک دوره آموزش بازیگری ۳۶ ساعته برای دانش آموزان مناطق ۹ و ۲ و ۵ و ۱۷ و ۱۸ و ۱۶ به همت آموزش و پرورش شهر تهران، اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و شهرداری در حال برگزاری است که قرار است برگزیدگان این دوره به سریال‌های صدا و سیما و فیلم‌های سینمایی معرفی شوند. این برنامه با حمایت اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان شهر تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حال برگزاری است.

این برنامه پس از رایزنی و آغاز همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی شهر تهران و معاونت فرهنگی و هنری منطقه ۹ شهرداری تهران آغاز شد. علاوه بر این، خانه مهرآباد مکان آموزشی لازم را برای این دوره از کلاس‌های بازیگری در اختیار دانش آموزان گذاشت و کانون فرهنگی تربیتی فجر هم محیط آموزشی خود را برای آموزش بازیگری خواهران آماده کرد.

در حقیقت ویژگی بارز این دوره از کلاس‌های بازیگری، اختصاص ۲ کلاس کاملا مجزا برای دختران و پسران بوده است تا همه دانش آموزان بتوانند به راحتی در کلاس‌های دوره شرکت کرده و علاوه بر آموزش بازیگری تمرینات بدن و بیان را انجام دهند.

این دوره از آموزش بازیگری در حال برگزاری است و قرار است دور جدیدی از آن در آینده‌ نزدیک از طریق مدارس شهر تهران در سطحی وسیع‌تر برگزار شود.

بر اساس اظهارات مربیان آموزشی این دوره، قرار است با همکاری و معاونت مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران و سازمان صدا و سیما، هنرجویان این دوره آموزشی در سریال‌های تلویزیونی که قرار است تولید شوند متناسب با سن و شخصیت‌های مورد نیاز به کار گرفته شوند.

برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی کد خبر 849342 منبع: مهر برچسب‌ها شهردارى تهران بازیگران سینما و تلویزیون ایران مدرسه و مدارس دانش آموز تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • سعید آقاخانی دستمزد نجومی گرفته؟ | واکنش تهیه کننده نون خ | او در تیم نویسندگان، کارگردانی و بازیگری است و برای ...
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • برگزاری کلاس‌ بازیگری برای دانش‌آموزان تهرانی | نقش‌آفرینی هنرجوها در سریال‌های تلویزیونی
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)