Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تهیه کننده سریال "دل" گفت: سریال دل با حضور محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و محمدرضا فروتن جلوی دوربین می‌رود و قرارداد سایر بازیگران نیز در هفته آینده منعقد می‌شود.

ایرج محمدی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: این روزها تهیه کنندگی سریال "دل" را به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک و میثم کایدان برعهده دارم که در مرحله پیش تولید قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا افزود: سریال "دل" با سرمایه گذاری صادق یاری برای شبکه نمایش خانگی تولید و از اول شهریورماه فیلمبرداری آن شروع می‌شود.

این تهیه کننده درباره بازیگران سریال "دل" اظهار کرد: سریال دل با حضور محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و محمدرضا فروتن جلوی دوربین می‌رود و قرارداد سایر بازیگران نیز در هفته آینده منعقد می‌شود.

محمدی ادامه داد: تولید سریال دل ۸ ماه طول می‌کشد و فیلمبرداری در شهرستان‌های مختلف انجام می‌شود اما هنوز شهرهای آن مشخص نشده است.

وی سریال "دل" را اثری متفاوت و پربازیگر دانست و بیان کرد: قطعا سریال "دل" با کارگردانی خوب منوچهر هادی، متن قوی بابک کایدان که ملودرامی اجتماعی است و بازیگرانی که در آن حضور دارند با استقبال بالای مخاطب روبرو خواهد شد.

محمدی با اشاره به اثر دیگرش "پاهای بی قرار" خاطرنشان کرد: روز یکشنبه فیلمبرداری "پاهای بی قرار" با لوکیشن دانشگاه صدا و سیما به پایان رسید که 4 روز آخر فیلمبرداری در این لوکیشن بود. در ادامه کار سریال برای پخش به سازمان ارائه می‌شود تا درباره زمان پخش آن تصمیم گرفته شود.


انتهای پیام/  

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دل پاهای بی قرار ایرج محمدی محمدرضا فروتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پست جدید منوچهر هادی برای دخترش سوفیا

منبع: خبرآنلاین

tags # منوچهر هادی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟

دیگر خبرها

  • (عکس) پست جدید منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • پایان همکاری محمدرضا اسلامی با تیم بسکتبال لیموندیس
  • عکس| سلفی جدید منوچهر هادی در یک مراسم خاص
  • (عکس) ساعت لاکچری ۶ میلیارد تومانی محمدرضا گلزار
  • ساعت لاکچری ۶ میلیارد تومانی محمدرضا گلزار
  • «مشاور» به شبکه دو می‌آید
  • (عکس) تبریک متفاوت رضا گلزار برای تولد پدرش
  • «مشاور» به تلویزیون می‌آید
  • فرهاد قائمیان در شبکه دو «مشاور» می‌شود
  • بازگشت کاروان «سلمان فارسی» به شهرک سینمایی غزالی +عکس