Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پزشکی در بیمارستان با زنان و دخترانی که فوت شده بودند رفتار ناشایستی می کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دکتر شیطان Evil صفت در سردخانه بیمارستان به زنان و دخترانی که فوت کرده بودند تجاوز Rape می‌کرد، این مورد مشابه موردی است که در آن یک دکتر با گرفتن پول، دختران و زنانی که در کما بودند را در اختیار مردان فاسد قرار می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیگیری های مخفیانه امنیتی , عامل تجاوز به پیکر دختران و زنان در سردخانه دستگیر شد.دکتر آمریکایی که با پیکر زنان و دختران در سردخانه بیمارستان می خوابید، بیمار روانی است.

او به تقاضای وکیلش و با قرار وثیقه از زندان Prison آزاد شد. این دکتر وقتی دختر یا زنان بیمار جان می باختند، در سردخانه به اجساد آنان تجاوز میکرد. وکیل این دکتر 42 ساله که اورتان ناندن نام دارد به قاضی Judge پرونده هشدار داد که با توجه به شرایط روحی متهم امکان خودکشی Suicide وی در زندان زیاد است و باید هر چه سریع تر از زندان آزاد و تحت نظر روان پزشک قرار گیرد.

طبق گفته های متهم در بازجویی ها وی پس از جدایی از همسرش دیگر نتوانسته با زنی ارتباط دوستی بگیرد تا این که این فکر شیطانی به ذهنش رسیده است. چندی پیش مسئولان بیمارستانی در ایالت نیوجرسی با شکایاتی از سوی خانواده برخی بیماران مواجه شدند که ادعاهای عجیبی داشتند. خانواده ها اعلام کردند که روی اجساد مرده هایشان که دختران و زنان جوانی بودند علایمی از تجاوز دیده اند و خواستار پیگیری شدند.

وقتی با دستور قاضی پرونده اجساد این زنان و دختران تحت معاینه جنایی قرار گرفت مشخص شد که تجاوز زمانی رخ داده که قربانیان دیگر زنده نبودند. بدین ترتیب ،روند بعد از مرگ بیماران به صورت محرمانه در بیمارستان تحت نظر گرفته شد.

و در حالی که بیشتر شک پلیس Police به سمت کارگران خدماتی بود ناگهان ردی از یک دکتر 42 ساله به دست آمد. دکتر اورتان هم زمان با مرگ دختر 17 ساله ای بخاطر نارسایی قلبی و تنفسی داوطلبانه کشیک شب بیمارستان رابه عهده گرفته بود.

اما او با عدم آگاهی از این که سردخانه مجهز به دوربین مخفی شده است سراغ این پیکر رفته و آن را هدف تجاوز قرار داد و همزمان از سوی ماموران حراست و پلیس که شبانه روزی دوربین ها را تحت نظر داشتند بازداشت شد.

این دکتر که بسیار خجالتی نیز است در بازجویی ها اعتراف کرد بعد از خیانت Cheat همسرش و طلاق دادن وی از آنجایی که به زنان بدبین شده بود نتوانسته با زنی آشنا شود و تصمیم گرفته با اجساد زنان و دختران مرده رابطه برقرار کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

چرا شاه به اندازه کل دنیا در یک سال از آمریکا اسلحه خرید؟

تجاوز دکتر شیفت شب به جسد زنان و دختران در سردخانه بیمارستان!+عکس

آخرین جمله وحید مرادی شرور معروف در شروع درگیری مرگبار در زندان چه بود؟ +عکس

روایتی عجیب از پیوستن دختران پولدار به داعش+تصاویر

ارتباط جنسی زن 42 ساله با پسر 11 ساله همسایه در دستشویی پارک!

عروس جوان 4 روز پس از عروسی شوهرش را کشت و در خیابان به دنبال شوهر جدید بود !+ عکس

ماجرای جنجالی کیف ۲۵ میلیونی نتیجه امام خمینی

فوری / انفجار موتور هواپیمای ATR72 آسمان +فیلم

فیلمی که جهان راتکان داد / شلاق زدن دختر و پسر بی حیا در ملاعام +تصاویر

ساناز وقتی به هوش آمد لباسی به تن نداشت و منصور فیلم می گرفت!

فجیع ترین انتقام دختر بی حیا از استاد سختگیر !+عکس

وقتی پلیس دراتاق را شکست زنی بدون لباس به تخت خواب زنجیرشده بود!+عکس

شوهر غیرتی نیلوفر دوست پیامکی را به قرار خونین دعوت کرد + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت شیطان Evil تجاوز Rape زندان Prison قاضی Judge خودکشی Suicide جنایی پلیس Police خیانت Cheat بیمارستان پزشک عکس دختران سردخانه عکس حوادث قتل تهران فیلم تصاویر زن جوان جوان قتل وحید مرادی قاتل وحید مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزخلیج فارس، نصرالله رئیسی افزود: این دختر بچه پس از بارندگی و جاری شدن سیل به همراه دوستانش برای دیدن سیل به رودخانه نزدیک شد.
وی گفت: وی به داخل رودخانه سقوط کرد و متاسفانه دچار خفگی شد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید؛ غرق شدن دو جوان جاسکی در گودال آب
امروز همچنین دو جوان چهارده و بیست ساله اهل روستای زهریکار سورک لیردف شهرستان جاسک که برای تفریح و شنا وارد یک گودال آب ناشی از بارندگی شدند، جان باختند.

دیگر خبرها

  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • رونمایی از تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها / گرفتاری مردم غزه در تله پهپادی شیطان
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • تجاوز وحشیانه صهیونیست‌ها به زنان و کودکان در بیت حانون
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد
  • تهران قدیم| گشت و گذار دختران جوان در تهران ۱۰۰ سال قبل / عکس
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)