Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@23:31:31 GMT

آغاز ساخت زائرسرای آرامگاه حیقوق نبی(ع)

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۴۵۰۴۹

آغاز ساخت زائرسرای آرامگاه حیقوق نبی(ع)

حمیدرضا نوروزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: طرح نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در 4 بقعه این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: آستان مقدس امامزادگان، محمد(ع) شأن آباد، علی اصغر(ع) ولاشجرد، بابا پیر علی(ع) فرسفج و آرامگاه حیقوق نبی(ع) 4 بقعه مجری طرح نشاط معنوی در شهرستان تویسرکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوروزی با بیان اینکه این طرح ویژه دانش آموزان 7 تا 18 سال است اضافه کرد: طرح نشاط معنوی از نیمه دوم تیر ماه آغاز و تا 31 مرداد ماه ادامه خواهد داشت، گفتنی است 4 مبلغ بومی آموزش کلاس‌های این دوره را برعهده دارند.
رئیس اداره اوقاف تویسرکان ادامه داد: برگزاری کلاس‌های طرح حفظ قرآن کریم، قرائت، احکام، کلاس‌های نقاشی، آموزش قرآن با استفاده از اشعار قرآنی، مشاوره و ... از جمله دوره‌های آموزشی این طرح است.
وی با اشاره به اینکه سهم امسال شهرستان تویسرکان در طرح ملی حفظ قرآن کریم، تربیت 800 حافظ قرآن است عنوان کرد: طرح ملی تربیت حفاظ در 16 نقطه از شهرستان و با حضور 14 مربی برگزار خواهد شد.
نوروزی اشاره‌ای به عملیات عمرانی آرامگاه حبقوق نبی(ع) داشت و گفت: با پیگری‌های چند ساله این مجموعه و حمایت‌های صورت گرفته از سوی مسئولین شهرستان، فاز اول عملیات عمرانی این آرامگاه در قالب ساخت زائر سرا از 2 هفته دیگر آغاز خواهد شد.
رئیس اوقاف تویسرکان ادامه داد: از آنجا که ساخت زائر سرا از نیاز‌های مهم و اساسی این شهرستان است فاز اول عملیات عمرانی آرامگاه حیقوق نبی(ع) به این مهم اختصاص یافته است.
نوروزی با بیان اینکه مجری این پروژه شهرداری و دستگاه بهره بردار اداره اوقاف است گفت: 450 ملیون تومان اعتبار برای اجرای فاز اول عملیات عمرانی آرامگاه حیقوق نبی(ع) تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری زائر سرا آرامگاه حیقوق نبی(ع) افتتاح شود اظهار کرد: در صورت جذب اعتبارات ملی و استانی، فاز دوم، سوم و چهارم این پروژه با ساخت دارالقرآن، حسینیه و شبستان آرامگاه اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • عملیات سم‌پاشی علیه حشره ناقل مالاریا در سیب و سوران آغاز شد
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • آغاز به کار مرحله دوم ساخت بیمارستان سی سخت
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد