Web Analytics Made Easy - Statcounter

با همت جهادی در طول هفت ماه ساختمان اداری جدید و حسینیه شهدای ناحیه مقاومت بسیج بابل به بهره‌برداری رسید. به گزارش بلاغ به نقل از بابل نوین، با حضور سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل، سایر ائمه جمعه و مسئولان این شهرستان همراه با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و سپاسداران ساختمان جدید اداری این ناحیه مقاومت بسیج در کنار حسینیه شهدای این مجموعه به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


    
در این مراسم از زحمات شبانه‌روزی مرتضی رمضانی فرمانده این ناحیه در طول هفت ماه کاری به‌همراه دیگر افرادی که در تحقق این پروژه‌های بزرگ همت داشتند تقدیر شد.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین

آئین افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در آئین افتتاح 515 واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین که پیش از ظهر امروز همزمان با افتتاح 6094 واحد نهضت ملی مسکن و آغاز عملیات اجرایی ساخت 14065 واحد مسکونی نیروهای مسلح سراسر کشور و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: پروژه مسکن 22 بهمن سپاه صاحب الامر (عج) در روزهای پایانی سال 1398 کلید خورد و در روزهای آغازین سال 1399 عملیات اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: بخشی از آورده مالی در این طرح به صورت شخصی و بخشی وام مسکن بود و در مسیر اجرا، مدیریت خوبی انجام شد که منجر به صرفه جویی و اتمام احداث واحدها با هزینه 744 میلیون تومان شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: 1760 نفر از فراجا در استان قزوین متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن هستند که در این راستا برای این مجموعه، 868 واحد اختصاص یافته و تاکنون پروژه احداث آن ها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این مقام ارشد نظامی اضافه کرد: ارتش نیز بیش از هزار نفر متقاضی مسکن دارد که تاکنون به 120 نفر واحدهایی به صورت خودمالکی تحویل داده شده و پروژه احداث 462 واحد نیز با 67 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

سردار رفیعی آتانی با بیان اینکه درخواست داریم با توجه به شرایط اقتصادی موجود، سود وام مسکن در صورت امکان از 18 درصد به 9 درصد کاهش یابد، گفت: در روند اجرای پروژه ای که امروز به بهره برداری رسید از ظرفیت بخش مهندسی سپاه استان به صورت کامل در استفاده شد که صرفه جویی 41 میلیارد تومانی را به دنبال داشت.

وی مساعدت شرکت های گاز، آب و شهرداری را در پیشبرد این پروژه تاثیرگذار ارزیابی کرد و افزود: پروژه احداث واحدهای مسکونی 22 بهمن سپاه، تا به امروز 98 درصد پیشرفت داشته و ان‌شاالله طی چند ماه آینده به متقاضیان جهت سکونت تحویل داده خواهد شد.

گفتنی است در این پروژه 16856 متر مربع مساحت به کار گرفته شده که دارای4 بلوک 131 و 132 واحدی و 2 بلوک 126 واحدی و فضاهای آموزشی و مذهبی و ورزشی است و هر واحد در متراژ تقریبی 113 متر مربع احداث شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان کار ساختمان‌های تجاری، خدماتی و اداری بدون مناسب‌سازی صادر نخواهد شد
  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • مردم با حضور خود توطئه دشمن را کنار زدند
  • معرفی جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) لرستان
  • بازداشت دو نفر از کارمندان رسمی یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه
  • سالروز بمباران شهرستان شازند توسط رژیم بعث عراق
  • آپادانا قهرمان لیگ فوتبال ۱۳ سال بابل
  • فرمانده کل سپاه: ۱۰۰ هزار نفر از کارکنان سپاه مسکن ندارند (فیلم)
  • آغاز مسافرگیری در ۳ ایستگاه جدید مترو
  • افتتاح ۵۱۵ واحد مسکونی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین