Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سمنان- ايرنا- معصومه ابتکار معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده صبح روز شنبه در سفري يکروزه وارد استان سمنان شد.

به گزارش ايرنا، معصومه ابتکار امروز با هدف حضور در چند برنامه اقتصادي و اجتماعي از جمله جلسه شوراي اداري استان به شهرستان هاي سرخه و سمنان سفر کرده است.
طبق برنامه معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده اکنون وارد شهرستان سرخه شد و پس از استقبال سيد شهاب ‌الدين چاوشي استاندار و جمعي از مسوولان محلي و استاني، به مقام شامخ شهدا در گلزار شهداي شهرستان سرخه اداي احترام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابتکار در اين شهرستان از کارگاه بافت‌هاي دستي بازديد مي کند.
معاون رئيس جمهور در امور زنان و خانواده در شهر سمنان، ساعت 10 در سالن يادگار امام استانداري جلسه‌اي با اعضاي زن شوراهاي اسلامي شهر و روستا، دهياران و زنان کار‌آفرين استان دارد و پس از آن از مرکز از اورژانس اجتماعي 123 بهزيستي و مرکز کارآفريني بازديد مي‌کند.
معاون رئيس‌جمهور در امور زنان ساعت 14 و 30 در نشست شوراي اداري استان سمنان سالن يادگار امام (ره) استانداري حضور مي يابد و سپس با احزاب و تشکل هاي غيردولتي حول محور گفت و گوي ملي خانواده و بين نسلي در همين مکان نشستي خواهد داشت.
بر اساس نتايج سرشماري عمومي نفوس و مسکن سال 1395 استان سمنان 702 هزار و 360 نفر جمعيت در 215 هزار و 571 خانوار شامل 356 هزار و 656 نفر مرد و 345 هزار و 704 نفر زن و 560 هزار و 502 نفر جمعيت شهري و 141 هزار و 858 نفر جمعيت روستايي دارد.
کمتر از 30 درصد از جمعيت استان سمنان را جوانان تشکيل مي‌دهند.
استان سمنان هشت شهرستان دارد.
6103/6026
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه‌های اصلی

ایسنا/سمنان معاون استاندار سمنان از استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه های اصلی و پرتردد استان با هدف کمک به کاهش تصادفات و سوانح جاده‌ای خبر داد.

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان شامگاه ۹ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی استان در محل سالن مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: اقدامات مرتبط با ستاد اجرایی خدمات سفر و شورای راهبری وضعیت تصادفات رانندگی به منظور خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی و زائران امام هشتم(ع) تاکنون مطلوب بوده که تا پایان ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ نیز با قدرت ادامه می باید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: اکثریت روستاهای در مسیر راه های اصلی بحث استقرار ماشین به همراه چراغ گردن به ویژه در شب ها اهتمام جدی داشتند و انشالله این مهم با قدرت تا پایان ایام تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: ضرورت دارد تا جلسات ستادخدمات سفر و ایمنی راه ها شهرستان های استان به جهت کنترل و نظارت بر جاده های فرعی به صورت مستمر برگزار شود.

حمیدی ادامه داد: بهره گیری هر چه بهتر از ظرفیت های موجود در حوزه بسیج و سازمان های مردم نهاد برای کاهش میزان تصادفات در راه های استان امری حائز اهمیت است.

معاون استاندار سمنان اضافه کرد: امور اراضی، منابع طبیعی و دهیاران در ایام تعطیلات نوروز و با توجه به افزایش مسافرت ها به روستاها، برای جلوگیری از تخریب اراضی و آتش سوزی ها و ساخت و ساز غیر مجاز تمهیدات لازم را بیاندیشند.

حمیدی تاکید کرد: استحکام بخشی به سازه ها و زیرساخت های موجود در بازارچه های صنایع دستی و نوروزگاه ها با توجه به هشدار های هواشناسی، در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار خودروهای مجهز به چراغ گردان در همه روستاهای در مسیر راه‌های اصلی
  • چهار میلیون مسافر وارد استان اصفهان شدند
  • بازدید معاون رئیس جمهور از فعالیت زنان روستایی در تولید خوراک دام
  • پیام تسلیت سید مهدی شجاعی برای درگذشت معاون امور زنان و خانواده در دولت اصلاحات
  • تسلیت محسنی اژه ای در پی درگذشت زهرا شجاعی
  • تخصیص ۸ هزار میلیارد ریال برای اجرای دو مصوبه سفر رییس جمهور به بوشهر
  • ثبت ۲۷ هزار و ۲۷۰ ولادت در مازندران در ۱۴۰۲/مردمی سازی امور در جوانی جمعیت
  • اردوغان: باید به فرزند بی‌قانون غرب فشار بیشتری وارد کنیم
  • درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات
  • زهرا شجاعی درگذشت