Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@02:03:26 GMT

تیم کوهنوردی کارگری به قله کلار صعود کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۴۶۸۲۵

تیم کوهنوردی کارگری به قله کلار صعود کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از بازگشت کاروان کار و تلاش ایران از رقابت های جهانی شرکت ها و براساس تقویم ورزشی مسابقات ورزش کارگری، کوهنوردی نخستین رویدادی بود که با استقبال پرشور علاقه مندان به این رشته با فتح قله کوه کلار در شهر بروجن از استان چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

برهمین اساس و در رویداد ورزش کارگری بیش از ۱۳۰ ورزشکار از استان های سیستان وبلوچستان، گیلان، کهکیلویه و بویراحمد، یزد، البرز، قزوین، فارس، مازندران، لرستان، کرمان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی،آذربایجان غربی، گلستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، زنجان و هرمزگان حضور داشتند و توانستند در نخستین رویداد کوهنوردی سال حمایت از کالای ایرانی، صعودی مقتدرانه بر فراز کوه کلار داشته باشند و نشان دهند کارگر ایرانی می تواند قله های جهانی را نیز زیرپا گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این صعود تیم حاضر از استان یزد به فاصله گرفتن از تیم صعود کننده در بازگشت با حرکت در مسیر اشتباه چند ساعتی را مفقود شده بودند که با هوشیاری مسئولین برگزاری بدون هیچ گونه حادثه و رویداد ناگواری کوهنوردان یزدی نیز به سلامت بازگشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری تقویم چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر؛ هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

در همین راستا روز چهارشنبه در نیمه غربی هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، بوشهر، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان و خوزستان احتمال بارش شدید و وزش تندباد وجود دارد.

همچنین روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجود دارد.

در روز جمعه نیز در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز بارش شدید باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر همین اساس سازمان امداد و نجات هلال احمر ضمن اعلام آماده‌باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094581

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • صعود نمایندگان لارستان و خراسان جنوبی به لیگ دسته یک هندبال بانوان
  • معرفی فراورده‌های صادراتی در غرفه چهارمحال و بختیاری
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • بازدید وزیر جهاد کشاورزی از بزرگ‌ترین رویداد تولید،تجارت و صادرات
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی