Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا امینیان کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، در خصوص نقش بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: با توجه به نقشی که امروز اقتصاد ها در ساحت ملی کشورها تعریف می شوند حساسیت و تغییرات ظرفیت اقتصاد به شدت موجب برانگیختگی می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد از اقتصاد ما را اقتصاد دولتی تشکیل داده است افزود: در طول ۱۲ سال گذشته که رهبر معظم انقلاب عناوین سال را اقتصادی انتخاب کرده اند، برجسته ترین آن ها حرکت به سمت سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده است این به این معناست که ما اقتصادی را انتخاب کنیم که ضمن درون زایی بر اساس همگرایی نسبت به بیرون بتواند سهم قابل قبولی را در سطح بین الملل به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقتصاددان با تأکید بر لزوم ایجاد اصلاحات ساختاری در بخش اقتصاد گفت: در کنار ساختار دولتی، بخش خصوصی و از همه مهم تر مردم هستند که باید در سیاست های اقتصاد مقاومتی محوریت داشته باشند؛ نهادهای مردمی مانند بسیج مستضعفین، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان می توانند به پویایی هر چه بهتر این سیسات ها کمک بکنند.

وی تصریح کرد: از ظرفیت های مردمی سازمان بسیج می توان در مردمی کردن اقتصاد استفاده کرد زیرا بسیج به عنوان ایفا کننده نقش گفتمان می تواند این مسیر را به خوبی طی کند و باید از این ظرفیت بهره مطلوب را برد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان قائم مقام رسانه ملی در امور اقتصادی  درسفر به کرمان از برخی از اموال ، دارایی‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ساختمان جدید در حال احداث این مرکز بازدید کرد.
حسین رضی گفت در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی و امکاناتی که در استان کرمان در اختیار صدا و سیما است بررسی می‌شود تا در طرح مولدسازی  استفاده  شود.
وی افزود در تلاشیم تا ظرفیت‌های بالقوه را به بهره‌برداری برسانیم تا از این محل شبکه استانی توسعه یابد و از منابع استفاده بهینه شود..
قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی در ادامه در باره ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان گفت با توجه به هزینه‌هایی که تاکنون در این سایت ۱۴ هکتاری انجام شده باید سرعت انجام کار افرایش یابد که این موضوع از محل منابع استانی، سازمان برنامه بودجه و سازمان صدا و سیما با پیگیری متولیان قابل انجام است.
رضی در این روز از برخی از دارایی‌های صدا و سیمای مرکز کرمان هم بازدید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • برگزاری دوره منطقه‌ای توانگری تسهیل گران اقتصاد مقاومتی در لرستان
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • گام مردم در کشاورزی هوشمند/ راه میان‌بر مردمی‌سازی فناوری باز شد
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید