Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حامد زارعی گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در جلسه هیات رئیسه دانشگاه و در راستای تکریم شایسته دانشجویان در فصل تابستان، طبق هماهنگی انجام شده به همه دانشجویان ترم تابستان بلیت ویژه استفاده از مجموعه ورزشی تفریحی استخر و باشگاه تفریحی آموزشی سوارکاری بدون محدودیت زمانی تعلق می‌گیرد.

زارعی با اعلام اینکه در تابستان سال 97-96 همه دانشجویان مقاطع کارشناسی، کاردانی به کارشناسی و دوره کاردانی می‌توانند نسبت به انتخاب حداکثر 8 واحد درسی اقدام کنند، اظهار کرد: در دوره تابستان دروس عمومی،‌ دروس پایه و برخی دروس تخصصی رشته‌های تحصیلی ارائه و دانشجویان از 16 لغایت 21 تیرماه می توانند در خصوص ثبت نام خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا با اشاره بر اینکه دانشجویانی که 10 واحد درسی باقیمانده دارند، می‌توانند تا این سقف نسبت به انتخاب واحد دوره تابستان اقدام کنند، گفت: انتخاب دروس وصیت‌نامه حضرت امام خمینی(ره) و روخوانی قرآن کریم علاوه بر 8 واحد، بلامانع است.

وی یادآور شد: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته می توانند دو عنوان درس جبرانی مقطع کارشناسی تا سقف ۶ واحد درسی انتخاب کنند.

این مقام مسئول دانشگاهی شروع کلاس های ترم تابستان را ۲۳ تیر تا یک شهریور عنوان کرد و گفت: همه کلاس های این واحد دانشگاهی در پردیس ورامین برگزار می‌شود.

زارعی خاطرنشان کرد: همه دانشجویان سایر دانشگاه‌های کشور اعم از آزاد، دولتی، غیرانتفاعی و پیام‌نور می‌توانند با همراه داشتن معرفی‌نامه از دانشگاه محل تحصیل خود، دوره تابستان 97-96 را در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا با دریافت تسهیلات رفاهی تجربه کنند.

202

ورامین حامد زارعی ترم تابستانی تسهیلات رفاهی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ورامین ترم تابستانی تسهیلات رفاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰ هزار دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • دانشگاه فرهنگیان ۱۰۰۰۰ دانشجو را برای معلمی بورسیه می‌کند
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان