Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه آموزش‌های مهارت‌آموزی گفت: اشتغال پایدار با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد که بانک‌ها باید در این عرصه بیشتر تلاش کنند. ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح امروز در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با بیان اینکه تربیت نیروی انسانی نقش مهمی در حل بسیاری از مشکلات جامعه از جمله بیکاری دارد اظهار داشت: مهارت آموزی و تربیت نیروی انسانی می‌تواند در حل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی  به خصوص حل معضل بیکاری اثر بخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه حل اشتغال را مهارت‌آموزی دانست و تاکید کرد: مهارت‌آموزی ضمن اینکه سبب ایجاد اشتغال می‌شود زمینه توسعه و پیشرفت جامعه را فراهم می‌کند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: راه حل اشتغال جزء با مهارت آموزی و تقویت مهارت راه دیگری ندارد.

گراوند ظرفیت ایجاد اشتغال در نظام اداری را محدود دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به محدود بودن ظرفیت اشتغال در نظام اداری باید اشتغال به سمت مهارت آموزی و توسعه  فعالیت بخش خصوصی فرهنگ سازی شود.

وی با تاکید بر نقش بانک‌ها به توسعه اشتغال‌‌زایی افزود: بانک‌ها باید نقش خود را در اشتغال‌زایی و اجرای طرح‌های تدوین شده بیشتر محقق کنند.

استاندار بوشهر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بانک‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود:  اشتغال پایدار با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد که بانک‌ها باید در این عرصه تلاش مضاعف کنند.

گراوند توسعه کشت گلخانه‌ای را یکی از برنامه‌های اجرایی استان دانست و خاطرنشان کرد: طرح‌های کشت گلخانه‌ای برای دریافت تسهیلات، به بانک‌ها معرفی شده که باید در پرداخت تسهیلات به این طرح‌ها که در راستای توسعه  برنامه کشاورزی است تسریع شود.

وی شتاب در توسعه مسیر رشد و بالندگی جامعه را مورد تاکید قرار داد و گفت: امید می‌رود با معرفی مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای رشد و بالندگی استان با ارائه ایده‌های نو و کارآفرینی شتاب داده شود.

استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات عبدالرسول کازرونی «مدیرکل قبلی آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر» برای دوراهکی مدیرکل جدید این مجموعه آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه

بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان، متقاضیان، نیازمندان و گروه های هدف سازمان های حمایتی را همواره یکی از سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان این بانک طی فروردین ماه سال جاری در مجموع تعداد 21هزار و 271 فقره تسهیلات قرض الحسنه بالغ بر 24 هزار و 270 میلیارد ریال به عموم متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی همین مدت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش بیش از 1 هزار و 596 میلیارد ریال به 532 متقاضی توسط بانک ملی پرداخت شده است.

همچنین بانک ملی ایران طی یک ماه نخست سال تعداد 973 فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.

گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته بخش قابل توجهی از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد