Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > لیگ برتر - فوتبالیست ملی‌پوش ایران می‌گوید از اروپا پیشنهاد دارد. او تاکید کرد که عاشق آرسنال است، اما پرسپولیس را بیشتر دوست دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید امیری درباره پیشنهادهایش گفت: پیشنهادهایی دارم، اما دوست ندارم راجع به آن‌ها صحبت کنم، خودم عاشق آرسنال هستم، اما پرسپولیس را بیشتر دوست دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم هر اتفاقی که به نفع من و پرسپولیس است رخ دهد.

وی تاکید کرد: بهترین سال‌های فوتبالی‌ام را در تیم پرسپولیس گذرانده‌ام و باعث افتخارم است که دو سال پیاپی با این تیم بزرگ قهرمان لیگ برتر شدم.

امیری تاکید کرد: هر اتفاقی که در فوتبال برای من رخ بدهد، مطمئن باشید فکر و تدبیر پشت آن است و قطعا خوشحالی و رضایت مردم برایم مهم و اولویت من است.

این ملی‌پوش در خصوص کی‌روش هم اظهارکرد: نیازی نمی‌بینم که در مورد توانایی‌های کی روش‌ صحبت کنم چون خیلی به فوتبال ایران کمک کرده و باعث سربلندی تیم ما شده است. وقتی سایت فیفا از حذف زودهنگام ایران اظهار تاسف می‌کند، این نشان می‌دهد که پتانسیل فوتبال ایران خیلی بالا رفته و آن قدرتی که مردم انتظار داشته‌اند ایران داشته باشد، به آن رسیده‌ایم.

 

256 41

 

کلید واژه‌ها : وحید امیری - تیم ملی فوتبال ایران - باشگاه پرسپولیس -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وحید امیری تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • (عکس) پیام اینستاگرامی و احساسی وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید