Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از ایسنا، مسعود حسینی، فرماندار شهرستان باشت امروز، 16 تیرماه با بیان اینکه آتش سوزی در منابع طبیعی و مراتع منطقه پیچاب در بخش مرکزی از شهرستان باشت رخ داده است، اظهار کرد: این آتش سوزی ساعت 14 روز جمعه، 15 تیرماه به ما اطلاع داده شد و نیروها به منطقه اعزام شدند که هم‌اکنون بعلت عدم آنتن دهی تلفن همراه از وضعیت آنها بی اطلاع هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پیچاب دارای کوه‌های با ارتفاع بلند و صعب‌العبور است همچین وزش باد مهار آتش را با مشکل مواجهه می‌کند و تنها راه رسیدن به منطقه تنها از طریق بالگرد است و هم‌اکنون درخواست بالگرد داده‌ایم که به منطقه اعزام شود.
فرماندار شهرستان باشت اضافه کرد: علت آتش سوزی نامعلوم است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی نقدی با اشاره به وقوع آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان شفت، اظهار کرد: این آتش سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ واحد تجاری و مسکونی طعمه حریق شده است، افزود: با توجه به بافت و معماری امامزاده ابراهیم(ع) هر واحد سه تا چهار طبقه است و عمدتا از جنس چوب است.

فرماندار شفت از اطفای کامل حریق تا بامداد امروز خبر داد و تصریح کرد: چوبی بودن این واحدها موجب گسترش آتش سوزی شد و آتش نشانان از شفت و احمدسرگوراب و نصیرمحله و شهرک صنعتی شفت و فومن و رشت برای اطفای حریق اعزام شدند.

نقدی با بیان اینکه تلفات جانی نداشتیم، خاطرنشان کرد: آتش نشانان همچنان در حال بررسی میزان خسارت ها هستند و علت اصلی حادثه در دست بررسی است؛ البته طبق شواهد موجود اتصال سیم کشی یک نانوایی که تعطیل بوده موجب شکل گیری حریق شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • بوی نامطبوع شهرستان بندرترکمن را فراگرفت/ فرماندار: علت حادثه در حال بررسی است
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • اجلاسیه ۹۰ شهید شهرستان باشت
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • فیلم/ گشت و گذار پلنگ در جنگل‌ ساری