Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ داوود نظیری زاده در نشست بررسی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری اصفهان و ایالت راینلند فالتس آلمان، از اعلام آمادگی این ایالت برای گسترش همکاری های تجاری و دوستی آلمان و اصفهان خبر داد و گفت: برای حفظ و رشد دوستی و همکاری اقتصادی دو طرف  از  راهبردهای کلیدی وزارت اقتصاد آلمان پایان سال 2018 تعدادی هیات بلند پایه تجاری از این ایالت به اصفهان سفر می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود:  همچنین فرصتی مناسب برای ارائه کالاهای تولیدی مناسب صادرات اصفهان در برنامه روز ایران در پایان این سال میلادی در ایالت راینلند فالتس فراهم شده است.

نماینده وزارت اقتصاد ایالت راینلند فالتس در ایران گفت: این ایالت در زمینه هایی همچون کشاورزی، رسانه و کارخانه های تولید کننده محصولات شیمیایی مطرح  و شرکت های بزرگی چون BASF یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان محصولات شیمیایی در جهان و همچنین یکی از بزرگ ترین تولید کننده ماشین آلات سنگین در جهان در این ایالت مشغول فعالیت است.

سید رسول رنجبران، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان وعضو هیات رییسه اتاق بازرگانی وصنایع ایران و آلمان هدف از برگزاری این نشست را هم فکری برای حفظ وتوسعه روابط اقتصادی ایران و آلمان دانست و گفت: با وجود اینکه بخش اعظمی از مراودات اقتصادی آلمان در سال میلادی گذشته با آمریکا هزار و 300 میلیارد یورو بوده و این درحالیست که در این مدت تنها سه میلیارد یورو با ایران مبادلات تجاری داشته است.

وی تاکید کرد: هفته گذشته کنفرانسی با حضور فعالان اقتصادی ایران در آلمان برگزار شد و  وزیر اقتصاد این کشور در این رویداد اقتصادی اعلام کرد یکی از راه های گسترش تعاملات دو کشور، تعامل با شرکت ها و بانک های کوچک است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان آلمان توسعه تجاری فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه

طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه

دیگر خبرها

  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • مخبر: ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی خود استفاده کنند
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه
  • حمله به یک سیاستمدار حزب سوسیال دموکرات آلمان
  • تجلیل از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با رژیم صهیونیستی
  • تقدیر از تصمیم ترکیه در قطع روابط اقتصادی و تجاری با اسرائیل
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود