Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم ملي کشتي آزاد نوجوانان گفت: بزرگان کشتي دنيا مقابل نوجوانان ايران و نحوه مبارزاتشان زانو زدند.
غلامرضا محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، درباره کسب عنوان قهرماني جهان در مسابقات کشتي آزاد نوجوانان گفت: با توجه به شرايط سختي که در اين مدت فدراسيون کشتي داشت ما هم با اين شرايط عازم مسابقات جهاني شديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بيشتر بچه‌ها از سال گذشته با ما بودند که همين موضوع کمک کرد در زمان کوتاه‌تري به هماهنگي برسيم.
وي ادامه داد: ما به حريف اصلي خود که نحوه صحيح کشتي‌گرفتن بود رسيديم و اگر برنامه‌ريزي خوبي بر روي اين نوجوانان صورت بگيرد در رده‌هاي سني جوانان و بزرگسالان نيز خواهند درخشيد. 80 درصد از اين نفرات سال آينده به رده جوانان خواهند رفت و ما بايد دوباره از صفر شروع کنيم. بدون شک حفظ اين قهرماني بسيار سخت‌تر از کسب آن است و ما هم مي‌دانيم که نبايد در باد آن بخوابيم.

سرمربي تيم ملي کشتي آزاد نوجوانان درباره نگراني‌هايي که پيش از رقابت‌ها مبني بر رويارويي با نمايندگان رژيم اشغالگر قدس وجود داشت، گفت: اين خطري است که سالهاست ورزش ما را تهديد مي‌کند و در سال‌هاي اخير بسيار جدي‌تر از قبل شده است در گذشته ما همواره بهانه‌هاي مختلفي را از جمله گواهي پزشکي، نرسيدن سر وزن و اخيراً بايد ببازي را مي‌آورديم اما حالا ديگر اين بهانه‌ها جواب نمي‌دهد، با توجه به حساسيتي که روي کشتي ايران به وجود آمده در شأن و جايگاه کشور ما نيست که اينطور رفتار کنيم. بايد تدبيري انديشيده شود تا اين مشکل حل شود، زنگ خطر براي ورزش ما به خصوص کشتي به صدا در آمده است و نيازمند حمايت قاطع مسئولان و تدبيري براي حل اين معضل است.
محمدي درباره عملکرد آزادکاران نوجوان در مسابقات جهاني گفت: 7 مدال در 10 وزن به دست آورده‌ايم حتي شانس کسب 10 مدال را هم داشتيم و مي‌توانستيم به جاي 3 طلا 5 طلا کسب کنيم دنبال همين هم بوديم که در هر 10 وزن مدال بگيريم چون تمام کشتي‌گيران ما شانس و شايستگي روي سکو رفتن را داشتند در هر صورت کار بزرگي بود که کشتي‌گيران کوچک ما رقم زدند. بزرگان دنيا نظير روسيه، آمريکا، آذربايجان، گرجستان، ترکيه و ژاپن مقابل نوجوانان ما زانو زدند و از همه مهمتر نحوه مبارزه بچه‌هاي ما رو به جلو و تهاجمي کشتي گرفتن، اجراي فنون مختلف و جسورانه کشتي گرفتن همراه با آمادگي جسماني بالا و روحيه پيروزي بود که منجر به اين نتايج شد.

وي در پاسخ به اين سوال که چه برنامه‌ريزي براي حفظ اين نفرات بايد صورت بگيرد، گفت: همان زمان به بچه‌ها گفتم مسابقات براي ما تمام شد و اين نتايج به آرشيو افتخارات کشتي افزوده شد و بايد چراغ راه شما براي آينده باشد. کشتي‌گيران زيادي را داشتيم که در رده‌هاي سني پايه قهرمان شدند اما بعد از آن از صحنه ورزش محو شدند. نيازمند حمايت وزارت ورزش و کميته ملي المپيک هستيم که کشتي را به صورت ويژه ببيند و تنها در حد حرف و شعار نباشد بلکه به عمل برسد. متأسفانه زماني که به ايران بازگشتيم فقط دبير فدراسيون از تيم قهرمان جهان استقبال کرد، مگر کار کمي کرده بوديم؟ مگر هر سال قهرمان جهان مي‌شويم؟ حتي اگر هر سال هم قهرمان شويم کمترين وظيفه مسئولان وزارت ورزش و کميته ملي المپيک استقبال از تيم قهرمان بود که متأسفانه اين بي‌مهري تمام اعضاي تيم را دل‌آزرده کرد. 
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس

قهرمان آلمان به کارلتو تبریک گفت.

طرفداری | باشگاه بایرلورکوزن قهرمانی رئال مادرید را به کارلو آنچلوتی را تبریک گفت.

شب گذشته پس از پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

باشگاه بایرلورکوزن با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را به کارلو آنچلوتی تبریک گفت. بایرلورکوزن نوشت:

تبریک به کارلو آنچلوتی.

 

 

گفتنی است کارلو آنچلوتی نیز قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن در بوندسلیگا را به ژابی آلونسو تبریک گفته بود و حال باشگاه آلمانی به نوعی احترام متقابل را به جای آورده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • تیم نوجوانان والیبال ساحلی ایران قهرمان آسیا شد
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد