Web Analytics Made Easy - Statcounter

چشمی ۴ هفته آینده را مصدوم‌خواهد بود.

طرفداری- روزبه چشمی برای درمان مصدومیت کشاله نیاز به 4 هفته زمان دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، روزبه چشمی در یکی از تمرینات بعد از بازی ایران و مراکش دچار مصدومیت شد و ادامه این مسابقات را از دست داد.

چشمی این روزها به مسافرت رفته و در حال استراحت است اما با توجه به اینکه این بازیکن از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شده است نیاز به 4 هفته درمان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع ملی‌پوش استقلال در صورت برگزاری اردوی تیمش در خارج از ایران غایب این سفر خواهد بود اما در این مدت به درمان پاس مصدوم خود خواهد پرداخت. با این شرایط اگر چشمی از هفته آیننده درمان خود را آغاز کند می‌تواند با رساندن خود به شرایط ایده‌آل بدنی به هفته‌های دوم یا سوم مسابقات برسد.

وی قرار است هفته آینده به کلینیک دکتر نوروزی رفته و درمان خود را در آنجا آغاز کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی

تراکتور و استقلال در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر، بین تراکتور و استقلال برگزار می‌شود.

در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر، تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم می‌روند. این دیدار برای آبی‌ها اهمیت بالایی دارد و باید دید آیا شاگردان جواد نکونام می‌توانند سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کنند یا خیر.

اطلاعات بازی هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: تراکتور - استقلال تاریخ و ساعت: 12 اردیبهشت 1403؛ ساعت 17 ورزشگاه: یادگار امام داور: پیام حیدری ترکیب تراکتور و استقلال

تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری

استقلال: محمدرضاخالدآبادی، روزبه‌چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی، گوستاوو بلانکو

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • دوری سرجینیو دست از میادین تا سال 2025؛ آینده نامشخص مدافع آمریکایی در پی مصدومیت
  • تراکتور - استقلال؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • استقلال با چند غایب به مصاف تراکتور می‌رود؟