Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پسر «بی‌نظیر بوتو» نخست‌وزیر سابق پاکستان در تلاش برای کسب جایگاه نخست‌وزیری این کشور به عرصه سیاست وارد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان به نقل از یورونیوز، بلال بوتو زرداری پسر بی‌نظیر بوتو نخست‌وزیر سابق پاکستان فعالیت های انتخاباتی خود را برای به دست آوردن جایگاه نخست‌وزیری این کشور آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوتو زرداریِ ۲۹ ساله که در رشته‌های سیاست و تاریخ در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرده است، نخستین بار است که از سوی حزب مردم پاکستان نامزد مقام نخست وزیری این کشور می‌شود.

مادر وی یعنی بی‌نظیر بوتو در سال ۲۰۰۷ برای فعالیت سیاسی در پاکستان تحت سلطه ارتش وارد کارزار انتخاباتی شد؛ اما در یک حمله تروریستی جان باخت.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان مادر مقام نخست وزیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد

در شرایطی که فشار‌ها بر رژیم صهیونیستی به منظور توقف طرح حمله زمینی به رفح از سوی جامعه بین‌الملل رو به افزایش است، ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش برای بیرون راندن فلسطینیان از شرق رفح در نوار غزه است.

به گزارش فارس، روزنامه تایمز اسرائیل گزارش کرده است که ارتش اسرائیل، در آستانه حمله برنامه‌ریزی شده خود به رفح از فلسطینیان درخواست کرده تا شرق رفح را تخلیه کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا فلسطینیان را به مناطق المواصی و خان یونس منتقل کند و برخلاف انتقادات شدید بین‌المللی حملات زمینی به رفح را به بهانه نابودی حماس آغاز کند.

حماس در پیامی هشدارآمیز به رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که حمله به رفح، پیک‌نیک نخواهد بود و اشغالگران تاوان سنگین هر گونه ماجراجویی را خواهند داد و شکست خواهند خورد.

دیگر خبرها

  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  •  تلاش برای شاد کردن کودکان غزه
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نتانیاهو در تلاش برای اخلال در مذاکرات
  • خط ریلی زاهدان-کویته نیازمند تبدیل تفاهم‌نامه به قرارداد عملیاتی
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور