Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@08:40:48 GMT

پیش بینی وضع هوا ۱۶ تیر

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۴۸۴۹۷

‍‍‍‍‍‍

دریافت 4 MB

     

کد خبر 4340247.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: پیش بینی وضعیت هوا شهر تهران گرمای شدید جام جهانی 2018 روسیه فوتبال حسن روحانی خندوانه کشاورزی تکنولوژی دولت دوازدهم کلمبیا سوئیس رباتیک هواپیما تیم ملی فوتبال ایران ژاپن حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لالیگا مشخص شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وقفه دیدارهای ملی ماه مارس باعث شد که رقابت‌های لالیگا فعلا در هفته بیست و نهم متوقف شود و همه چیز در ادامه فصل و در 9 دیداری که از این رقابت‌ها باقی مانده مشخص خواهد شد.

به نقل از ورزش سه شاید بسیاری از موارد در این فصل برای عده زیادی از فوتبال‌دوستان مشخص باشد اما هنوز سرنوشت بسیاری از جایگاه‌ها مشخص نیست و به همین دلیل انتظار می‌رود که 9 هفته بسیار دشوار و پر از درگیری و تلاش برای رسیدن به اهداف هر باشگاه در پیش داشته باشیم.

در این 9 هفته باید تکلیف قهرمان، چهار تیم صعود کننده به لیگ قهرمانان، تیم‌های حاضر در سوپرجام و قهرمان جام حذفی و همچنین سه تیم سقوط کننده مشخص شود و این موضوع بسیار مهمی خواهد بود که توجه بسیاری از فوتبال‌دوستان اسپانیایی به آن است.

این فاصله دو هفته‌ای برای استراحت و دوری بازیکنان از میادین باعث می‌شود که این انتظار با هیجان بیشتری همراه شود و البته فرصتی هم برای پیش‌بینی و محاسبه اتفاقاتی که قرار است رخ دهد به خبرنگاران می‌دهد و این بار این کار به ابر رایانه اوپتا سپرده شده است.

این ابر رایانه با محاسباتش اعلام کرده است که رئال مادرید با 98.6 درصد قهرمان این مسابقات خواهد بود. آنها در حال حاضر در فاصله 9 بازی تا پایان لیگ با هشت امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در صدر جدول قرار دارند و به نظر می‌رسد که گرفتن این جایگاه از آنها به عملیاتی غیرممکن برای تیم ژاوی تبدیل شده است.

در این پیش‌بینی همچنین گفته شده است که رئال مادرید، بارسلونا و خیرونا راهی لیگ قهرمانان خواهند شد اما تیم چهارم در واقع اتلتیک بیلبائو با 42.3 درصد شانس است و این در حالی است که اتلتیکو مادرید تنها 37.2 درصد شانس صعود به لیگ قهرمانان فصل بعدی را دارد.

رئال سوسیداد هم مدعی اصلی قرار گرفتن در جایگاه ششم است که بتواند بدون نگرانی سهمیه حضور در لیگ اروپا یا لیگ کنفرانس را به دست آورد و 73.5 درصد از این نظر شانس دارد. بتیس با 34 و والنسیا با 26.7 درصد پس از این تیم قرار دارند.

ابر رایانه اوپتا همچنین پیش‎‌بینی کرده که آلمریا، گرانادا و کادیز سه تیمی خواهند بود که در پایان فصل به دسته دوم سقوط خواهند کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885911

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بزرگ‌ترین سیل سال در راه ایران!
  • قهرمان لالیگا مشخص شد!
  • پیش بینی بارش شدید در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی اقتصاد ایران در سال 1403
  • استان البرز در روز عید بارانی است
  • پیش بینی ۴ دوره پر حضور زائران در مشهد
  • آخرین وضعیت محور‌های قزوین در روز‌های پایانی سال
  • پیش بینی رگبار باران و رعدوبرق در یزد
  • پیش بینی رگبار و رعد و برق برای البرز
  • چه پیش‌بینی شگفت‌انگیزی!