Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@23:27:29 GMT

صندوق اعتبارات خرد محلی روستایی خلخال توسعه یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۴۸۵۷۴

صندوق اعتبارات خرد محلی روستایی خلخال توسعه یافت

به گزارش ایرنا ، بهبود علیزاده روز شنبه در کارگاه آموزشی آشنایی با صندوق اعتبارات خرد محلی زنان روستایی خلخال افزود: نخستین صندوق های اعتباری خرد محلی در سال 84 با فعالیت 2 صندوق در خلخال دایر شده و با راه اندازی پنج صندوق جدید در سال های اخیر مجموع این صندوق ها به هفت صندوق با 360 عضو افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی هدف از راه اندازی و توسعه صندوق های خرد محلی در مناطق محروم روستایی را توانمند سازی جامعه محلی از طریق ایجاد بستری مناسب برای مشارکت جمعی در قالب گروه های اعتبار پس انداز و ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی اعضای صندوق از طریق ارائه برنامه های آموزشی و دسترسی آسان اعضا به منابع مالی مورد نیاز ذکر کرد.
علیزاده اظهار داشت: علاوه بر کمک های اعتباری دولت به این صندوق ها با مشارکت صندوق کارآفرینی امید زمینه دسترسی گروه های آسیب پذیر اقتصادی و کم درآمد فاقد ضامن وثیقه به تسهیلات بانکی فراهم شده است.
مدیر جهاد کشاورزی خلخال گفت: صندوق های اعتباری خرد محلی و زنان روستایی با حمایت دفتر زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی از طریق ارائه برنامه های آموزشی و ترویجی به آنها و افزایش سطح درآمد خانوارهای کم درآمد تشکیل شده است.
وی گفت: با توجه به استقبال زنان روستایی تلاش برای افزایش تعداد این صندوق ها در این شهرستان تا زمان دستیابی به اهداف اصلی طرح توانمند سازی زنان روستایی ادامه خواهد داشت.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 برنامه های آموزشی جهاد کشاورزی درآمد فردی و اجتماعی وزارت جهاد کشاورزی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد

علی سملیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای بن بید و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

وی افزود: بن بید، روستایی از توابع شهرستان دشتی با ۵۱ خانوار و جمعیت ۱۷۰ نفر می‌باشد.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای بن بید، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی گفت: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود.

وی افزود: ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

کد خبر 6090302

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • پرورش حلزون با احتیاط؛ استاندارد این صنعت هنوز تدوین نشده
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند