Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ اصول و مبانی سلامت و مدیریت آن در کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی، علل و انواع اختلالات روانی، منشور حقوقی بیماران روانی و کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی، نقش اورژانس اجتماعی در پیشگیری و مدیریت آسیب های روانی برنامه های سازمان اورژانس کشور جهت سلامت روان کارکنان از محورهای نشست «بهداشت روان و اهمیت آن در اورژانس پیش بیمارستانی» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عناوینی چون «اهمیت سلامت روان در اورژانس پیش بیمارستانی و برنامه سازمان اورژانس کشور در خصوص آن» با سخنرانی دکتر نوری ، «اصول و مبانی سلامت روان و مدیریت سلامت روان در کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی» با سخنرانی دکتر شالبافان، «علل و انواع اختلالات روانی» با سخنرانی دکتر خادم الرضا، «آشنایی با پروتکل آفلاین اورژانس های رفتاری و مهارت برخورد بالینی با بیماران روانی» با سخنرانی دکتر شیرزاد، «منشور حقوقی بیماران روانی و کارکنان اورزانس پیش بیمارستانی» با سخنرانی دکتر آقاخانی و «نقش اورژانس اجتماعی در پیشگیری و مدیریت آسیب های روانی» با سخنرانی دکتر جعفری در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این نشست با همکاری مرکز تحقیقات سلامت معنوی دانشگاه علوم پزشکی ایران برپا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بهداشت روان اورژانس خادم الرضا منشور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گفت: واژگونی اتوبوس در آزادراه قزوین زنجان یک فوتی و ۲۳ مصدوم برجای گذاشت.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: ساعت ۳:۰۰ امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت_ تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گرفته شد که خبر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین به زنجان، محدوده پل دولت آباد داشت.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های اقبالیه، کهک، تاکستان، اتوبوس آمبولانس و سه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به محل حادثه دسته‌بندی (تریاژ) مصدومان توسط کارشناسان اورژانس آغاز شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند، این حادثه ۲۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

اسماعیلی ادامه داد: ۱۴ نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس با اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی و شش مصدوم با آمبولانس هلال‌احمر با هماهنگی‌های مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی، شفا و تأمین تاکستان منتقل شدند.

وی گفت: دو مصدوم حادثه نیز با اقدامات درمانی در محل درمان شدند و رضایت انتقال به مرکز درمانی نداشتند، یک نفر فوتی واژگونی اتوبوس که یک مرد ۴۰ ساله است توسط عوامل اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

کد خبر 749015

دیگر خبرها

  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • روانشناسان نقش بسیار کلیدی در سلامت فردی و اجتماعی دارند
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان