Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج زا اردبیل، حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه یاسر شاهی مدیرکل بنیاد استان اردبیل صبح امروز با امیر خلبان "میرحمید موسوی" جانباز گرانقدر 70 درصد و رییس هییت ورزش های جانبازان و معلولین استان وقدرت اله اعلمی پدر معظم شهید ورزشکار و قهرمان وزنه برداری " اسماعیل اعلمی" و با حجت الاسلام کریمی پدر گرامی دانشجوی شهید" عبدالرئوف کریمی" دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاویانی راد در این دیدار با بیان اینکه نشستن در کنار والدین شهدا انگیزه خدمت ایجاد می کند، اظهار کرد: نسل جدید ما چه مردم و چه مدیران باید از فرصت بودن در محضر والدین شهدا بهره مند شوند و از آنان درس زندگی و مدیریت بگیرند.

وی افزود: والدین معظم شهدا همچون اصحاب پیامبران هستند که بعد از رفتنشان کسی مثل آنها را نمی تواند پیدا کند و تا حضورشان در جامعه است برای ما همانند چراغ راهنما هستند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه آرامش و ثبات نظام بخاطر وجود و زندگی چنین انسانها است، بر دیدار مداوم و احوال پرسی از آنان تاکید کرد.

گفتنی است معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از موزه شهدا و پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثار استان اردبیل که در حال ساخت است بازدید کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • ۷ شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • 7 شهید در حمله به نمازگزاران مسجد امام زمان (عج) در هرات
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳