Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در رابطه با تصادفات هفته گذشته گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم متأسفانه شاهد وقوع ۳ فقره تصادف منجر به فوت در سطح معابر شهر تهران بودیم. در این حوادث متاسفانه ۲ نفر عابر پیاده و یک نفر سرنشین خودرو در محل فوت نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی اظهار داشت: تصادف اول در ساعت ۱۰:۴۰ دقیقه شب شنبه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه آزادگان بعداز پل فتح رخ داد و یک وسیله نقلیه با عابری پیاده که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد نمود. در اثر شدت ضربه متاسفانه عابر پیاده در محل فوت می نماید.

تصادف دوم ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی رخ داد. در این تصادف یک دستگاه سواری با عابری پیاده که در حال عبور از عرض بزرگراه بود، برخورد و در اثر شدت ضربه عابر پیاده در محل فوت می نماید.

مومنی در تشریح این دو تصادف اظهار داشت در هر دو مورد، عابر پیاده در حال عبور از عرض بزرگراه بوده لذا به عابرین پیاده توصیه می شود که به هیچ عنوان از عرض بزرگراه عبور نکنند و جهت عبور از عرض محورهای بزرگراهی از پل عابر پیاده استفاده نمایند. همچنین به هیچ وجه در حاشیه بزرگراه ها و معابری که سرعت خودروها بالاست پیاده روی و توقف نداشته باشند.

تصادف سوم در ساعت 12:25 دقیقه بامداد روز یکشنبه در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت رخ داده که طی آن روبروی پارک جوانمردان سواری L90 به علت تخطی از سرعت مطمئنه با عقب یک دستگاه کامیونت هیوندا برخورد می کند که در اثر شدت ضربه متاسفانه سرنشین جلوی َسواری L۹۰ در محل فوت می نماید.

به رانندگان توصیه می شود با سرعت مطمئنه رانندگی نمایند تا در صورت مشاهده خطر، بتوانند وسیله نقلیه خود را کنترل کنند.

مومنی در انتها متذکر شد: امیدواریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان عزیز و همچنین رعایت نکات ایمنی توسط عابرین عزیز و استفاده از پل های عابر پیاده جهت عبور از عرض بزرگراه ها شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس پلیس راه شمال استان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف خودروی پژوی سواری با کامیون داخل تونل در جاده رستم به یاسوج، ماموران پلیس راه به همراه تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.
عبدالهاشم دهقانی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین برخورد کرده و منجر به آتش سوزی خودروی سواری در این تونل شده  بود.
وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر از سرنشینان در دم جان باختند و سه ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده خودروی پژو اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • جان باختن پاکبان مشهدی بر اثر لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان مشهدی شد
  • لغزندگی خیابان و بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد+فیلم
  • فوت یک پاکبان با بی‌احتیاطی راننده در مشهد
  • نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید شیرازی‌ها