Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جعفر بدری روز شنبه در مراسم معارفه مدیرکل اطلاعات لرستان در محل استانداری افزود: طی سالها گذشته یک پرونده حاشیه دار رسانه ای در استان تشکیل نشده و این موارد از طریق اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه حل و فصل شد.
بدری تاکید کرد: دستگاه قضایی استان سعی کرده همواره بازویی برای انجام وظایف اجرایی باشد تا در فصایی آرام کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: گاهی برنامه های اقتصادی دولت وضعیتی ایجاد می کند که جبران آن سخت است که نمونه ای از آن کاهش سود سپرده های بانکی بود که موجب بحران شد و در شرایط فعلی برای بازگرداندن سپرده ها به سیستم بانکی باید سود سپرده 2 تا سه برابر گذشته افزایش یابد.
رییس کل دادگستری لرستان افزود: در حال حاضر سپرده های خارج شده از بانکها در بازار ارز مسکن طلا و بازارها کاذب قرار گرفته است.
بدری با تاکید بر اینکه روزنه های فساد باید بسته شود بیان کرد: هیچ یک از پرونده های مفاسد اقتصادی کلان جز تعیین مجازات برای متهم به نتیجه نرسیده و پول دولت استرداد نشده است.
7269/7274/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 ارز پول دستگاه قضایی مسکن مفاسد اقتصادی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، مرحوم پرویز داوودی معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی روز پنجشنبه در سن ۷۱ سالگی دار فانی را وداع گفت.   عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه (مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی)، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی (دولت سازندگی)، معاون اول رئیس جمهور در دولت نهم (محمود احمدی نژاد) از سوابق کاری و اجرایی مرحوم پرویز داوودی است.   پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد و مدرک دکتری اقتصاد را سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا در ایالات متحده آمریکا دریافت کرد.   طبق برنام اعلام شده مراسم راسم ترحیم این مرحوم شنبه اول اردیبهشت ساعت ۱۳:۳۰ در مسجد نورِ میدان فاطمی برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • پیکر مرحوم پرویز داودی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد
  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی
  • دستان پر مهر خیران قفل گشای آزادی
  • حقوق کارکنان دولت در سال جاری چند درصد زیاد شد ؟
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • کاهش هیجانات بازار ارز با توقف شوک‌های سیاسی
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • کاهش ۲۲ درصدی سرقت در نوروز امسال