Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل بناکار با اشاره به شرایط فیزیکی فوق العاده نوجوانان والیبال ایران گفت: ژاپن از نظر توپ گیری جزو بهترین تیم‌های جهان است.

کارشناس والیبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا درباره نتایج تیم ملی والیبال نوجوانان در رقابت قهرمانی آسیا که به میزبانی تبریز برگزار شد و با کسب مدال برنز برای ایران به پایان رسید، اظهار کرد: با توجه به عملکرد والیبال ایران در دهه گذشته و نیز کسب عنوان قهرمانی جهان توسط والیبالیست های نوجوان در دوره قبلی جام جهانی به نظرم انتظارات بیشتر از این بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صحبت‌هایی که با وکیلی داشتم او به من گفت که فرصت بسیار کمی داشتند و حتی شرایط سنی برخی بازیکنان به گونه‌ای بود که نمی‌توانستند از آن ها استفاده کنند.
او ادامه داد: به نظرم تنها نکته مثبت این رقابت‌ها برای والیبال ایران کسب سهمیه جهانی بود چراکه والیبال ایران در رده بزرگسالان یک سر و گردن از دیگر تیم‌های آسیایی بالاتر است و مدال برنز نمی تواند عملکرد موفقی برای ایران در این رده به حساب بیاید. نوجوانان ایران از نظر فیزیکی شرایط فوق العاده ای دارند اما کم بازی کردن کنار همدیگر باعث شد در بازی هایی که می توانستند به پیروزی برسند شکست بخورند.
این کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که آیا شکست‌های اخیر والیبال ایران برابر ژاپن در لیگ ملت های والیبال و قهرمانی نوجوانان آسیا به دلیل قدرت حریف است یا نشان از افول والیبال ایران دارد گفت: ژاپن در دو، سه سال گذشته پیشرفت فوق العاده ای داشته است. هرچند معتقدم از نظر فیزیکی و شرایط والیبالی آن ها ضعیف تر از ما هستند اما در بحث توپ گیری و نداشتن اشتباهات جزو برترین تیم های جهان به حساب می‌آید. من اعتقادی به قدرت بیشتر والیبال ژاپن نسبت به ایران ندارم و درباره باخت نوجوانان ایران برابر ژاپن باید بگویم که حریف فرصت بیشتری برای کسب هماهنگی در اختیار داشته است.
بنا کار درباره میزبانی تبریز در این رابطه نیز اظهار کرد: برای اولین بار بود که ۱۸ تیم در رده نوجوانان در رقابت قهرمانی آسیا شرکت می کردند و با توجه به این تعداد شرایط راضی کننده بود و سرپرست های تیم های دیگر از شرایط هتل ها رضایت کامل داشتند. همچنین کفپوش و نور دو سالن برگزاری رقابت‌ها نیز کاملا استاندارد بود.
عادل بناکار در پایان درباره ادامه همکاری‌اش با تیم شهرداری تبریز در فصل آینده لیگ برتر والیبال اظهار کرد: صحبت هایی را با هیئت مدیره باشگاه انجام دادیم و اگر مشکلی پیش نیاید فصل بعد نیز در این تیم ادامه خواهم داد. هدف ما نیز قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر لیگ است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۹۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 تلویزیون سعودی در گزارشی در گفت و گو با یک کارشناس سعودی درباره پشت پرده مذاکرات محرمانه ایران و عمان میان ایران و آمریکا گفت. این کارشناس مدعی شد: «سلاح ایرانی نبود، روسیه از پس اوکراین برنمی‌آمد... همین سلاح امروز در دست یمنی‌ها است... غربی ها قادر به توقف حوثی ها نیستند و به همین دلیل به مذاکره محرمانه با ایران در کشور عمان روی آورده‌اند...» روایت کامل این کارشناس را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • غلامی ۲۲ بازیکن را به دومین اردوی آماده‌سازی نوجوانان دعوت کرد
  • اعلام ۲۲ بازیکن منتخب عادل برای تیم ملی
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • شهداب آماده هت‌تریک قهرمانی
  • زمان نیمه نهایی لیگ والیبال تغییر کرد
  • کارشناس اقتصادی: سیاست‌های اقتصادی دولت آثار ویران‌کننده‌ای خواهد داشت (فیلم)
  • (ویدئو) آمار وحشتناک روزانه سقط در ایران از زبان کارشناس روی آنتن تلویزیون
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا
  • شیراز میزبان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شد
  • شیراز میزبان هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا شد