Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه گفت: اگر بخواهیم از لحاظ آماری و ارقامی به نتایجی که تیم ملی کسب کرد، نگاه کنیم از ادوار گذشته یک امتیاز بیشتر گرفتیم اما به لحاظ ساختار دفاعی و مدافع بودن، عملکرد خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید پیروز نبودیم اما موفق بودیم. در واقع موفقیت پیروزی نیست اما درست به پایان خط رسیدن است که معتقدم تیم ملی ایران مسیر درستی را طی کرد و موفق شد.

وی در ادامه بیان کرد: تیم ملی قهرمان اروپا را متوقف کرد، به قهرمان جهان با حداقل نتیجه با خت و یک پیروزی نیز برابر مراکش کسب کرد. این امر نشان می دهد که تیم زحمت کشیده و برای رقابت با تیم های قدر دنیا تلاش کرده است.

ماجدی معتقدم است که  تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی موفق بوده است. وی دراین باره به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: جام جهانی هم به ما و هم به دیگران نشان داد که  هیچ چیزی غیر ممکن نیست. در بازی آرژانتین و فرانسه اعلام کردم ای کاش آرژانتین 20 درصد از ساختار دفاعی ایران را داشت تا موفق می شد. برای اینکه تیمی در سطح جهان داشته باشیم باید روی دفاع، حمله و انتقال  عملکرد بسیار موفق و بالایی داشته باشیم که این امر  نیاز به زمان طولانی دارد.  

وی گفت: در ساختار دفاعی  بسیار موفق بودیم و این امر پس از چندین سال با تفکرات و برنامه هایی که کی روش برای بازیکنان در نظر گرفته بود، رخ داد. در بخش حمله و انتقال به زمان طولانی نیازمندیم تا به خواسته های خود برسیم. در مجموع و با توجه به بازی بسیار خوبی که بازیکنان از خود به نمایش گذاشتند؛ شک ندارم که ایران یکی از موفق ترین تیم های جام جهانی 2018 بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی جهان رقابت های جام جهانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم گفت: اسلام برای نجات بشر است و باید در هر بخشی به خواسته‌های اسلام عمل کرد.


آیت الله عبادی افزود: امروز پیام جمهوری اسلامی جهان را فرا گرفته و هرچه دشمن بیشتر رذالت و جنایت می‌کند، مردم دنیا آگاه‌تر می‌شوند.


وی با اشاره به موفقیت ایران در زمینگیر کردن رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل و ۲۳ کشور منطقه برای پیشگیری از ضربه ایران آماده بودند، اما ضربه فنی ایران از همه این موانعی که کشور‌های حامی اسرائیل ایجاد کرده بودند گذشت و دشمن پوشالی پرادعا را بر زمین زد.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش مهمی در بیداری جامعه دارند گفت: آگاهی بخشی به مردم بسیار مهم است و در این راه ائمه جمعه نقش مهمی ایفا می‌کنند.


فرمانده مراکز آموزش فراجا هم گفت: دشمن برای بی حجابی در کشور و مسائل مربوط به آن و پس از آن برنامه ریزی کرده و باید جوانان را با زبانی نرم و ایجابی راهنمایی کنیم.


سردار هوشیار ضمن قدردانی از همراهی خوب مردم در طرح نور گفت: پلیس به خوبی در طرح نور ظاهر شده و با جدیت و دغدغه، پیگیر است.

دیگر خبرها

  • ایران موفق به تولید زیردریایی هدایت پذیر از راه دور شد
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • داور خوزستانی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد