Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - سرمربی و مدیر فنی اسبق تیم ملی کشتی آزاد ایران با بیان اینکه «رسول خادم» همچنان سرمربی تیم بزرگسالان است، گفت: با توجه به شرایط حساس کشتی و در صورت نیاز، «غلامرضا محمدی» هم می تواند سکاندار تیم ملی باشد.

«منصور برزگر» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محمدی بعد از قهرمانی با تیم کشتی آزاد نوجوانان در پیکارهای جهانی، یک بار دیگر نشان داد که مربی توانمندی است و می توان در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بررسی بیشتر تجدید نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد، اظهار داشت: البته پیش از این سوء تفاهماتی برای ادامه همکاری محمدی که تجربه سرمربیگری تیم بزرگسالان را دارد، در تیم نوجوانان به وجود آمده بود که خوشبختانه این موارد رفع شد و او ضمن دعوت دوباره از مراد محمدی یکی دیگر از مربیان خوب کشورمان به تیم نوجوانان، امسال توانست نتایج خوبی بگیرد.
دارنده مدال نقره وزن 74 کیلوگرم بازی های المپیک 1976 مونترال کانادا یادآور شد: برنامه ریزی و حمایت همواره موفقیت را به دنبال دارد و در حالی که همه نگاهها و فضای ورزش کشور به سمت فوتبال است، تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران با قدرت و بدون هیاهو، قهرمان جهان شد.
وی تصریح کرد: آزادکاران نوجوان بعد از 22 سال آن هم خارج از خانه، قهرمان جهان شدند که این موضوع نشان می دهد از نظر پشتوانه سازی در کشتی خوب کار شده و امیدواریم تیم جوانان و پس از آن بزرگسالان نیز بتوانند این موفقیت را تداوم ببخشند تا دل مردم و کشتی دوستان شاد شود.
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: مربیان کشتی در ایران عاشقانه به تربیت شاگردان خود می پردازند و کشتی با پوست و خون همه ایرانیان عجین است. کشتی ایران مانند نفت است، هر زمانی که اکتشافی در کشور انجام شود به نفت می رسیم و ایران سرشار از استعدادهای نهفته و ناشناخته ای در کشتی است که نیاز به شناسایی و پرورش دارند.
وی ادامه داد: همه کشورهای صاحب نام در کشتی در مقاطعی دچار افول و رکورد می شوند، چرا که ممکن است در آن مقطع زمانی، استعدادهای خوب نداشته باشند.
دارنده مدال طلای رقابت های قهرمانی سال 1973 قهرمانی جهان در تهران یادآور شد: کشتی ایران نیز سال گذشته، سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و شاید در آن زمان استعدادهای خوب شناسایی نشدند و یا کادر فنی خوب کار نکرد که همه این موارد جای بررسی دارد و از سوی دیگر، کشتی از جمله رشته هایی است که ما می توانیم دوشادوش بزرگان جهان حرکت کنیم و به همین دلیل باید توجه ویژه ای به آن شود.
برزگر ادامه داد: متاسفانه فدراسیون کشتی با توجه به گسترده شدن فعالیت ها، با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و مسوولان بودجه فدراسیون را باید بر اساس نرخ جدید ارز محاسبه کنند.
وی تصریح کرد: همیشه به کشتی کشورمان باید امیدوار باشیم، چرا که هر زمانی به این رشته و کشتی گیران توجه شده و حمایت لازم از آنها صورت گرفته، نتایج درخشانی را رقم زده اند و به طور حتم کشتی سال درخشانی را پیش رو خواهد داشت.
رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای 11 تا 13 تیر ماه در شهر زاگرب کرواسی برگزار شد و در پایان تیم ایران با 3 مدال طلای رحمان عموزاد خلیلی، علیرضا عبداللهی و امیرحسین زارع در وزن های 45، 92 و 110 کیلوگرم، یک مدال نقره محمدرضا قیاسی در وزن 80 کیلوگرم، 3 مدال برنز سید عرفان جعفریان، علی اکبر فضلی و محمد کریمی در وزن های 51، 60 و 65 کیلوگرم و با کسب 152 امتیاز به عنوان قهرمانی رسید. پس از تیم ایران تیم های آمریکا و روسیه به ترتیب با کسب 132 و 116 امتیاز دوم و سوم شدند.
ورزشی**1067**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي نوجوانان برزگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم