Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ پویش سراسری کشوری اشتراک مثبت برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت خرید و ارسال آب آشامیدنی و تانکر آب به روستاهای بحران‌زده خوزستان به همت تشکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی شد.

گفتنی است، علیرضا فیروزی، عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل پیش از این با اشاره به اینکه مشکلات به‌وجود آمده برای هموطنان عزیزمان در استان خوزستان، موجب ایجاد نگرانی‌هایی برای همه ملت ایران شده است،‌ اظهار کرده بود: نمی‌توان چشم خود را بر روی مشکلات مردم شهرهای استان خوزستان که اکنون برای نیاز اولیه خود یعنی آب شرب مشکل دارند، بست و بگوییم برای حل مشکلات برنامه داریم و اقدام اساسی صورت نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پویش اشتراک مثبت پیش از این نیز به منظور مشارکت در طرح سرپرستی از ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در این دانشگاه فعالیات‌های خیرخواهانه‌ای را ترتیب داده بود.

فاطمه بغدادی

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از انتخاب و معرفی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری خبر داد.

اسماعیل چمنی ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.

وی با بیان اینکه معیارهای انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که روز گذشته در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • رئیس دانشگاه محقق اردبیلی: چگونه در برابر ضرب و شتم دانشجویان ساکت هستید؟
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • پویش پخت و برگرداندن «مقلوبه» در دانشگاه هاروارد
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی به نخبگان دانشگاه‌های آمریکا
  • نامه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل به نخبگان دانشگاه‌های ایالات متحده
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • تاسیس ۳۱ دانشگاه فرهنگیان مجزا با چه تدبیری انجام می‌شود!
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی