Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نویسنده عربستانی در مقاله‌ای، از افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی و دعوت یک نماینده اسرائیلی از ولیعهد عربستان برای سخنرانی در پارلمان این رژیم ابراز خرسندی کرد و گفت که ولیعهد لحظه‌ای در پاسخ به این دعوت درنگ نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، "دحام العنزی"، نویسنده عربستانی، در مقاله‌ای که در روزنامه "الخلیج" عربستان منتشر شد، به موضوع دعوت "یوسی یونا"، نماینده کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از محمد بن‌سلمان، ولیعهد عربستان برای حضور و سخنرانی در کنست، پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دحام العنزی در این مقاله نوشت: من نیز با این دعوت عضو کنست موافق هستم و نتانیاهو (نخست‌وزیر اسرائیل) اگر می‌خواهد شریکی واقعی در طرح صلح باشد بایستی با طرح صلح عربی موافقت کند و ولیعهد عربستان را برای سخنرانی در کنست به تل‌آویو دعوت کند.

العنزی افزود: من بر این باور نیستم که "سازنده صلحی" مانند محمد بن‌ سلمان وقتی متقاعد شود که اسرائیل رغبت واقعی به صلح دارد و می‌خواهد شریکی واقعی برای برقراری ثبات در منطقه و بازگشت صلح و آرامش به آن شود، لحظه‌ای در قبول آن دعوت درنگ کند.

این نویسنده عربستانی مدعی شد، جریان‌های اسلامی مانند جنبش "حماس"، "اخوان‌المسلمین" و "حزب‌الله لبنان" و همچنین گروه‌های تروریستی داعش و القاعده با شعار قضیه فلسطین ساده‌لوحان را فریب می‌دهند، لذا باید این قضیه که همگان را طی دهه‌های طولانی رنجانده و بهانه‌ای به تمامی "تروریست‌های" جهان داده است، حل و فصل شود.

این نویسنده در ادامه مقاله خود، خواستار افتتاح سفارت رژیم صهیونیستی در عربستان سعودی شد و با رسمیت دادن به اشغالگری اسرائیل در اراضی اشغالی، توصیه کرد که عربستان سعودی نیز سفارتش در قدس غربی را به عنوان پایتخت اسرائیل افتتاح کند.

وی همچنین ضمن خواستار عادی سازی روابط اسرائیل و عربستان تصریح کرد: مصلحت اقتضا می‌کند که اسرائیل برای مقابله با آنچه "طرح‌های ایرانی و ترکیه" می‌خواند، با عربستان هم‌پیمان شود.

دحام العنزی در پایان این مقاله، بر تمایل خود و دیگر شهروندان سعودی برای سفر به اراضی اشغالی و دیدار از صهیونیست‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام رژيم صهيونيستي عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۴۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید

دریافت 4 MB

همشهری آنلاین: یک شهروند زن هنگام سخنرانی «مارک میلر»، وزیر مهاجرت کانادا در شورای روابط خارجی در این نشست حضور داشت.

این زن هنگام سخنرانی وزیرخارجه کانادا نسبت به حمایت کانادا از اسرائیل در جریان جنگ غزه اعتراض کرد و خطاب به وزیرخارجه کانادا گفت تو بچه کُش و قاتل کودکان هستی و تو مسئول مرگ دختران در غزه هستی. هنگام اعتراض او نیروهای گارد امنیتی به سمت این زن معترض هجوم آوردند و ضمن جلوگیری از اعتراض او و با رفتار سرکوب گرانه برای خاموش کردن صدای این زن معترض، او را به زور به خارج از سالن بردند.

کد خبر 846432 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها اسرائیل کانادا فلسطین

دیگر خبرها

  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • سرکوب زن حامی فلسطین در کانادا | ببینید