Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره آخرین وضعیت پروژه مسکن مهر و اعتبارات مورد نیاز برای اتمام آن، اظهار داشت: در کارگروه مسکن که با پیشنهاد وزیر و دستور معاون اول رییس جمهوری تشکیل شده اعتباراتی که برای تکمیل مسکن مهر پیش بینی شده 11 هزار و 500 میلیارد تومان است و قرار بر این شده که این اعتبارات برای تاسیسات زیر بنایی آب ،‌برق و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.هزینه شود.

وی با بیان اینکه این اعتبارات در سه مرحله تامین می‌شود‌، گفت: مقرر شده در مرحله اول 107 هزار واحد با ارایه اعتبارات هزار  و 400 میلیارد تومانی تحویل داده شود که دریافت این رقم را از سازمان برنامه پیگیری می‌کنیم و در این راستا هفته آینده جلسه‌ای با آقای نوبخت برگزار خواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اگر 1400 میلیارد تومان تامین شود امسال به 107 هزار مسکن مهر تحویل خواهد شد. البته ستاد اقتصاد مقاومتی تحویل 150 هزار واحد را تکلیف کرده که ما هم کار ساخت این تعداد واحد را به اتمام رسانده‌ایم و باید اعتبارات مورد نیاز به دستگاه‌های ذی‌ربط پرداخت شود تا از آن محل زیر ساخت‌ها را به اتمام برسانیم.

اصغری مهرآبادی با بیان اینکه در حال حاضر220 هزار واحد مسکن مهر باقی مانده است،‌ اظهار داشت: از این تعداد مسکن مهر باقیمانده 100 هزار واحد فاقد متقاضی است که برای استفاده از آنها از دولت مجوزهایی را دریافت کرده‌ایم.   

وی افزود: 120 هزار واحد دیگر باقیمانده هم درگیر بحث‌های حقوقی هستند و رای نهایی باید صادر شود تا کار ادامه پیدا کند. از لحاظ عملیات عمرانی،‌ از ساخت واحدها چیزی باقی نمانده و در نهایت ساخت 80 هزار واحد از مسکن مهر در سراسر کشور باقی مانده است و مهم ترین بخش از اتمام مسکن مهر،‌اتمام زیر ساخت‌ها است.    

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر درباره اخرین پیشرفت فیزیکی مسکن مهر پردیس،‌ گفت: از پروژه مسکن مهر پردیس 60 هزار واحد به اتمام رسیده و در حال حاضر 20 الی 22 هزار واحد دیگر باقی مانده است. ساخت واحدهای باقیمانده از  حل آورده نقدی مردم و تسهیلات بانکی است و بانک هم تا 40 میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان ارایه می‌دهد و مابقی آن را باید خود مردم بیاورند. نیاز اساسی ما در پردیس اعتبارات برای اتمام زیرساخت‌ها است.

وی همچنین درباره احتمال افزایش قیمت ساخت مسکن مهر با توجه به گرانی‌های اخیر در بازارها و افزایش دستمزدها، تاکید کرد:‌ فعلا در برابر افزایش قیمت مسکن مهر مقاومت کرده‌ایم.

اصغری مهرآبادی با اشاره به ارزش افزوده‌ای که در مسکن مهر برای متقاضیان ایجاد شده است،گفت: خوشبختانه ارزش افزوده قابل توجهی در مسکن مهر برای متقاضیان ایجاده شده و به همین دلیل عده‌ای هم از مسکن مهر فاقد متقاضی استقبال کرده‌اند.   

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مسکن مهر مسکن مهر پردیس اصغری مهرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری

دو لاستیک نانویی شرکت ویتوریا (Vittoria) به دلیل فرمولاسیون منحصر به فرد و ویژگی‌های جالبی که دارند، به شدت مورد توجه بازار قرار گرفته‌اند. این لاستیک‌ها امکان حرکت سریع‌تر را فراهم کرده و بسیار سبک‌تر از لاستیک‌های معمولی هستند.

به گزارش ایسنا، لاستیک‌های Peyote و Mezcal حاوی گرافن بوده و از آنجایی که برای مسابقه طراحی شده‌اند، از دوام بالاتری برخودار بوده و چسبندگی بهتری به زمین دارند. این لاستیک‌های نانویی با افزایش عرض ۲٫۴ اینچی اکنون در بازار قابل تهیه هستند.

لاستیک‌های جدید دوچرخه کوهستان این شرکت با برند Race Formulation در بازار موجود خواهد بود که حاوی مواد گرافنی و سیلیس بوده و از این رو برای استفاده در جاده‌های مرطوب بسیار مناسب هستند.

این لاستیک‌ها دارای بدنه‌ای سیاه یا قهوه‌ای هستند که نوع سیاه وزن ۷۴۰ گرمی داشته و نوع قهوه‌ای ۱۰ گرم سبک‌تر است.

شرکت ویتوریا می‌گوید که رانندگان حرفه‌ای این شرکت در دو فصل گذشته از این لاستیک‌های جدید استفاده کرده‌اند و عنوان قهرمانی جهان در UCI XC را نیز به دست آورده‌اند. اکنون این لاستیک‌ها با قیمت ۶۴٫۹۹ پوند به عموم مردم عرضه می‌شود.

ویتوریا از سال ۲۰۱۵ از گرافن در لاستیک‌های دوچرخه استفاده کرده و ثابت شده است که این نانومواد پیشرفت‌ عالی در چسبندگی، مقاومت در برابر غلتش، مقاومت در برابر سوراخ شدن و افزایش دوام دارد. ویتوریا ادعا می‌کند که Peyote جدید این شرکت ۴ درصد سریع‌تر از نزدیکترین رقیب آنها است. این شرکت نسل دوم از گرافن را مورد استفاده قرار داده است تا بتواند کیفیت لاستیک را بهبود بیشتری دهد. در کنار افزایش دوام و مقاومت در برابر برش، ویتوریا از گونه‌های گرافنی فعال برای اصلاح پیچش لاستیک و بهبود برخی خواص دیگر نظیر عملکرد بالا در دماهای مختلف استفاده کرده است.

به نقل از ستاد نانو، در حال حاضر این شرکت انوع لاستیک‌های دوچرخه نانویی را به بازار عرضه کرده است. مصرف‌کنندگان می‌توانند لاستیک‌هایی با مقاومت چرخشی ۴۰ درصد کمتر نسبت به نسل اول‌ لاستیک‌های این شرکت، خریداری کنند. همچنین میزان گیرکردن لاستیک ۳۰ درصد و مقاومت در برابر برش ۴۰ درصد بهبود یافته است. میزان حفظ هوا در لاستیک‌های تیوب‌لس نیز ۳۰ درصد بهتر شده‌است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • مسکن اقتصادی قابل مصادره نیست
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • پویشی برای مبارزه با گرانی افسار گسیخته
  • قیمت مسکن ملی پرند؛ متری ۱۰ میلیون تومان
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • اراضی نهضت ملی مسکن برای ۴۰ هزار متقاضی در شهر پرند هنوز تامین نشده است
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • یک میلیون و۶۰۰ هزار متقاضی در صف انتظار برای دریافت وام ودیعه مسکن