Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:12:44 GMT

نوشیدنی 5 دقیقه ای برای گیاهخواران+دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۰۶۸۷

نوشیدنی 5 دقیقه ای برای گیاهخواران+دستور تهیه

رکنا: اسموتی هلو یک نوشیدنی کامل برای گیاهخواران است.

تهیه اسموتی هلو کار ساده‌ای است و می‌توانید در حدود ۵ دقیقه آن را برای خود و عزیزانتان تهیه کنید. این اسموتی گزینه‌ای بسیار خوب برای صبحانه‌ای تابستانه یا عصرانه‌ای جانانه در روزهای گرم سال است؛ حتماً این نوشیدنی شیرین و خوشمزه را امتحان کنید.

از‌آنجایی‌که هلو میوه‌ای آب‌دار است، به‌خوبی می‌تواند عطش ما را مهار کند و در این گرمای هوا حس و حال بهتری در فرد ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این گذشته هلو خاصیت سم‌زدایی هم دارد و اگر برنامه‌ای برای دیتاکس دارید می‌توانید از این اسموتی هم بهره ببرید.

راستی در‌صورتی‌که ماست را در مراحل تهیه به این اسموتی اضافه نکنید، می‌توانید از آن به‌عنوان یک نوشیدنی گیاهخواری هم بهره ببرید.

مواد لازم

هلو: سه تا چهار عدد میوه هلو بزرگ

عسل: دو قاشق غذاخوری

ماست (اختیاری): یک فنجان

یخ: یک فنجان

مراحل تهیه

میوه‌های هلو را خوب بشویید، پوست بکنید و گوشت میوه را خرد کنید و داخل مخلوط‌کن بریزید. عسل و ماست (در صورت تمایل) را اضافه کرده و برای حدود ۳۰ ثانیه این مواد را با هم مخلوط کنید تا بافت آن کاملاً یکدست شود.

در پارچ مخلوط‌کن را برداشته و یخ‌ها را اضافه کنید. در را بسته و دوباره برای ۳۰ ثانیه مخلوط‌کن را روشن کنید؛ به‌طوری‌که تکه‌های یخ در آن دیده نشود. اسموتی هلو ما آماده است و می‌توانید آن را در داخل لیوان ریخته و با عزیزانتان نوش جان کنید.

نکتۀ مهم این است که برای داشتن طعم بهتر در این اسموتی حتماً از میوه‌های هلوی کاملاً رسیده استفاده کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت پوست صبحانه صورتی یخ گیاهخواری اسموتی میوه عکس حوادث قتل زن جوان فیلم ایران همسرش ازدواج همسر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی

بی‌راه نیست که بگوییم نیت دست خالی نرفتن زائران از حرم سلطان خراسان سبب شد که خادمان رضوی در این سال‌ها با نوشیدنی دلچسبی در صحن‌ها از زائران پذیرایی کنند. حتماً شما هم وقتی خسته از کارهای روزانه یا تحمل رنج سفر، دو رکعت نماز زیارت خوانده‌اید و بعد از خواندن زیارت‌نامه‌ای سبکبال شده‌اید، دوست دارید گلویی تازه کنید و چه نوشیدنی بهتر از یک استکان چای داغ و خوش عطر آن هم با میزبانی بهترین بندگان خدا. حتی اگر اهل چای هم نباشید، شک نداریم که پاهایتان برای نوشیدن جرعه‌ای از خوان رحمت رضوی سست می‌شود. چای‌هایی که تهیه آن مثل گرفتن غذای حضرتی نیاز به طی مقدماتی ندارد. فقط کافی است چند دقیقه‌ای در کنار خیمه‌های سفید رنگ گوشه دنج یکی از صحن‌های کوثر، غدیر، باغ رضوان یا امام حسن مجتبی(ع) در چهار گوشه حرم مطهر، منتظر بمانید تا نوبت به شما شود و آرامش را سر بکشید.

این چایخانه‌ها روزانه پذیرای حضور زائران زیادی از شهرهای دور و نزدیک و همچنین مجاوران حضرت امام رضا(ع) هستند. در ادامه ویدیویی از حضور نجم‌الدین شریعتی مجری خوب یکی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون «سمت خدا» را می‌بینیم که مشغول ریختن چای و پذیرایی از زائران است.

زهره هاشمی

دیگر خبرها

  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • میان وعده هایی سالم برای کودکان
  • نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان
  • ۷ راه برای اینکه سرکه سیب بیشتری استفاده کنید
  • درباره شیر شتر، نوشیدنی محبوب این‌روزها
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار بگذارید
  • با این نوشیدنی‌ها قند و شکر را کنار می‌گذارید