Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر هادی که تجربه تولید سریال پرمخاطب «عاشقانه» را برای شبکه خانگی دارد این روزها در کنار پیش برد امور تولید کمدی سینمایی «خزه»، مشغول فراهم آوردن تولید سریال «دل» هم هست.

ایران آنلاین / به گزارش سایت خبری-تحلیلی «نمایش خانگی»، سریال «دل» یک ملودرام ماجراجویانه است که به تهیه کنندگی ایرج محمدی از طریق موسسه سرورسانه پارسیان تولید و عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج محمدی با اشاره به پایان نگارش متن این سریال گفت: سریال نمایش خانگی «دل» به کارگردانی منوچهر هادی با پایان نگارش فیلمنامه توسط بابک و میثم کایدان وارد مرحله پیش‌تولید شده است.  این سریال با بازیگری محمدرضا گلزار، ساره بیات، یکتا ناصر و با حضور محمدرضا فروتن جلوی دوربین می‌رود و قرار است که این هنرمندان در این سریال ایفای نقش کنند. با برنامه‌ریزی انجام شده از ابتدای شهریور ماه کار تولید و فیلمبرداری سریال «دل» آغاز می‌شود که لوکیش‌های این اثر در تهران، شمال و اطراف تهران خواهد بود.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی‌های خانگی تراکتور تا پایان فصل رایگان شد

آفتاب‌‌نیوز :

زنوزی در ضیافت افطاری که شنبه شب برای مراسم ختم همسر مرحومه‌اش تدارک دیده بود درباره فوتبال هم صحبت کرد و وعده داد تراکتور فصل آینده تیمی قوی‌تر از فصل کنونی خواهد بود.

مالک تراکتور ضمن تقدیر بابت حضور پرشورها در مراسم همسرش اعلام کرد از هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه، خواسته تمامی بازی‌های تراکتور تا پایان فصل در تبریز برای هواداران این تیم رایگان اعلام شود.

تراکتور در ادامه لیگ بیست‌وسوم ۶ بار در خانه به میدان خواهد رفت که حساس‌ترین آن‌ها به صف‌آرایی برابر سپاهان و استقلال مربوط می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • (عکس) دوئل پدلی رضا گلزار و ستاره سابق تیم ملی فوتبال
  • برد شیرین ملوان و ادامه روزهای بد صنعت نفت
  • پیروزی ارزشمند ملوان در پایان سال
  • «جنگل آسفالت» از سوم فروردین ماه در نمایش خانگی
  • درگذشت پدر شهیدان «یوسف زاده»
  • بازی‌های خانگی تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • هدیه ویژه زنوزی به هواداران؛ بلیت تراکتور تا پایان فصل رایگان شد
  • یک عاشقانه جدید از پارسا پیروزفر در ایام نوروز
  • رژه چهره‌ها در برنامه‌های شبکه خانگی و درخشش برنامه‌ای خاص
  • مصطفی زمانی با «آمرلی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید +فیلم