Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چندی پیش تصویر از یکی از جلسات دانشگاه آزاد در صفحات مجازی دست به دست شد. در طرفین تصویر عکس‌هایی از علی اکبر ولایتی و فرهاد رهبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به چشم می‌خورد. سخنران این نشست رضا حیدری نوری رئیس دانشگاه آزاد ساوه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز رضا همدانچی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در توئیتر از عزل رئیس این واحد آموزشی خبر داد و  نوشت:

پیشتر تصاویر زیر در فضای مجازی دست به دست شده بود و کاربران نسبت به آن واکنش نشان داده بودند:

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد فرهاد رهبر دکتر ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی گفت: برنامه‌های ویژه ای در حوزه‌ آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا نصیرزاده در اولین جلسه شورای سیاستگذاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با تقدیر و تشکر از زحمات بسیج دانشجویی این واحد اظهار کرد: احیای پایگاه‌های بسیج در سطح دانشگاه اولین مطالبه از بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ارومیه است.

وی افزود: تشکیلات‌سازی، شبکه‌سازی و جریان‌سازی ۳ اصل مهم بوده که باید در برنامه‌ی اجرایی حوزه‌های بسیج دانشجویی مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان‌غربی با تأکید بر اخلاق مداری در بدنه بسیج دانشجویی گفت: دانشجوی بسیجی باید از جنبه‌های علمی، اخلاقی و اعتقادی در دانشگاه الگو قرار بگیرد و از ایجاد حاشیه پرهیز کند.

نصیرزاده ضمن تأکید بر فعالیت هدفمند در فضای مجازی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه ای در حوزه آموزش برای تمام دانشجویان خواهیم داشت، همچنین درحال برنامه‌ریزی و تشکیل اتاق فکر برای بسیجیان ادوار هستیم تا ضمن استفاده از تجربیات، ارتباط ما با این دانشجویان نیز حفظ شود.

کد خبر 748048

دیگر خبرها

  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود