Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@12:09:35 GMT

پیشنهاد خرید بهترین لباس با آیینه هوشمند!

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۱۶۴۰

پیشنهاد خرید بهترین لباس با آیینه هوشمند!

رکنا: این آیینه هوشمند در تشخیص خرید بهتر لباس به مشتری کمک می کند.

یک خرده فروشی آنلاین آینه هوشمندی در فروشگاهی نصب کرده که رنگ،استایل و ویژگی های فردی هر مشتری را تشخیص می دهد و لباس هایی به او پیشنهاد می کند که مناسب هستند.

به گزارش  انگجت، خرده فروشی آنلاین علی بابا با همکاری شرکت Guess که لباس تولید می کند، یک سیستم هوش مصنوعی به نام Fashion AI را به کار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سیستم به افراد کمک می کند در فروشگاه ها لباس هایی بخرند که با یکدیگر تناسب دارند. این سیستم هوش مصنوعی هنگام خرید کاربر تکه های لباس را کنار هم قرار می دهد. سیستم مذکور در حقیقت یک آینه هوشمند در فروشگاه است که می تواند رنگ،استایل و ویژگی های فردی هر مشتری را تشخیص دهد و براساس آن لباس هایی به او پیشنهاد کند که مناسب هستند.

این آیینه حتی می تواند با توجه به لباس هایی که آنلاین خریده شده اند نیز ظاهری مناسب برای مشتری فراهم کند.

هر تکه لباس در فروشگاه مجهز به بلوتوثRFID و حسگرهای حرکتی است که به طور خودکار آنها را در آینه هوشمند نمایش می دهد. اگر مشتری بخواهد می تواند آنها را به تن کند. کافی است یکی از آنها را در آینه انتخاب کند. کارمندان لباس مورد نظر را برای مشتری فراهم می کنند.

متاسفانه امکان استفاده از این فناوری برای همه فراهم نیست. شرکت Guess وعلی بابا این سیستم هوش مصنوعی را در فروشگاهی در پردیس دانشگاه پلی تکنیک هنگ کنگ برای مدتی محدود به نمایش گذاشته اند.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: جام جهانی سلامت مهم ترین های 24 ساعت لباس مشتری خرید استایل آیینه عکس حوادث قتل زن جوان ایران همسرش تصاویر ازدواج همسر عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ازخریداری سه سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه های درنظر گرفته در راستای بهسازی و نوسازی، بهینه سازی و ارتقا سطح بهداشت و صنعتی کردن کشتارگاه دام شهرداری اراک، اقدام به تهیه و خرید سه سری دستگاه برودتی پیش سرد گوشت به صورت «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» برای بهره برداری در کشتارگاه کرده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت و لزوم تامین و افزایش ظرفیت سالن پیش سرد کشتارگاه دام شهرداری بر اساس پیک کشتار روزانه و در راستای پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و… و همچنین نگهداری ۲۴ ساعت قرنطینه ای و بهداشتی گوشت استحصالی مطابق دستورالعمل های دامپزشکی، خرید چندین دستگاه برودتی برای احداث، نصب و راه اندازی سالن پیش سرد با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اراکی و بمنظور رعایت دستورالعمل ها و ضوابط دامپزشکی برای حفظ بهداشت و سلامت گوشت استحصالی، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های لازم، نسبت به تهیه و خرید تجهیزات برودتی سالن پیش سرد کشتارگاه دام از جمله «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» اقدام شد.

کد خبر 749444

دیگر خبرها

  • شهرداری اصفهان بهترین مشتری دانش‌بنیان‌ها است/نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان مسئله‌محور باشد
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • بهترین تبلیغات برای لباس فروشی (8 روش رایگان و زود بازده)
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • فروش اینترنتی دارو
  • بهترین مدل خوابیدن برای حفظ سلامتی بدن
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن