Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه در نشست مهدویت با بیان اینکه بخش زیادی از سوالات جوانان ارتباط با موضوع مهدویت دارد، گفت:  بیشترین انحرافات عقیدتی هم در رابطه با مهدویت و ادعا‌ها در این موضوع است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه خواستار ارتباط بیشتر طلاب با بنیاد مهدویت شد و گفت: نیاز است در حوزه‌های علمیه دوره‌های آموزشی مهدویت برگزار شود تا تسلط طلاب قبل از خواص جامعه بر موضوع مهدویت باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) گفت:: این بنیاد نسبت به گسترش و تعمیق فرهنگ مهدوی و آشناسازی اقشار جامعه به ویژه نسل جوان با معارف مهدویت فعالیت می‌کندویکی از اهداف این بنیاد تربیت پژوهشگر، مبلغ و مدرس در حوزه مباحث مهدویت است تا بتوانند در جامعه روشنگری کنند.

امام جمعه ساوه ادامه داد: باید در شهرستان ساوه یک جریان مهدوی اتفاق بیفتد و به دنبال آن در آموزش و پرورش و ادارات دیگر زمینه سازی و گام‌های مفیدی برای این مهم برداشته شود.

انتهای پیام/ج

نشست مهدویت  با حضور مسئولان در ساوه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام محمد جواد چراغی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) لرستان در حاشیه برگزاری کارگاه مهدویت در خرم آباد در جمع خبرنگاران، هدف از برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت را آشنایی و تربیت مربی مهدویت برای مدارس، مراکز دینی و فرهنگی استان اعلام کرد.   وی با اشاره به اینکه دوره‌های مهدویت ویژه اقشار مختلف از جمله طلاب و مبلغان، دانشجویان، دانش آموزان و معلمان برگزار می‌شود، اظهار داشت: تلاش می‌شود کانون‌های مهدویت در تمام شهرستان‌های استان راه اندازی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • ضرورت آماده سازی زیرساخت‌های فرزندآوری در کشور
  • مد خوب، مد بد!
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • عزت و اقتدار یک کشور در گرو هدایت صحیح نوجوانان وجوانان است
  • نشست علمی وحدت و همگرایی مسلمانان از منظر اهل‌بیت برگزار می شود
  • گشایش نمایشگاه موزه عبرت در شیروان
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود