Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌اي به دستگاه‌ها اعلام کرد: حقوق و مزاياي کارمندان در تيرماه بر اساس احکام جديد همراه با مابه‌التفاوت سه ماه گذشته پرداخت شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، محمدباقر نوبخت در بخشنامه‌اي به دستگاه‌هاي اجرايي اعلام کرد: تمام دستگاه‌هاي اجرايي‌ ملي و استاني بايد احکام کارگزيني کارکنان رسمي، پيماني و قراردادي خود را بر اساس مفاد مندرج در مصوبات صادر و حقوق و مزاياي آنان در تيرماه را بر اساس احکام جديد همراه با مابه‌التفاوت سه ماه گذشته پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ايلنا، در اين بخشنامه آمده است، در اجراي قانون بودجه سال 97و با استناد به مصوبه شماره 14896/ ت 55313هـ مورخ 16ارديبهشت 97و اصلاحيه آن به شماره 32051/ ت 55313هـ ‌مورخ 13خرداد 97هيأت وزيران و نظر به اينکه منابع موردنياز براي اجراي مصوبات يادشده در تخصيص اعتبار هزينه‌اي سه‌ماهه اول سال 97آن دستگاه تأمين شده بود، ضروري است، تمام دستگاه‌هاي اجرايي ملي و استاني، احکام کارگزيني کارکنان رسمي، پيماني و قراردادي خود را بر اساس مفاد مندرج در مصوبات مذکور صادر و حقوق و مزاياي آنان در تيرماه را بر اساس احکام جديد همراه با مابه‌التفاوت سه ماه گذشته پرداخت کنند.

-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترک فعل مدیران برخورد قانونی به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در اولین نشست شورای قضائی گیلان با تبریک عملیات غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی اظهار کرد: مهم‌ترین دستاورد نظام این بود که به دنیا نشان داد هر زمان اراده کند می‌تواند اسرائیل را با خاک یکسان کند.

رئیس شورای قضائی استان در ادامه تصریح کرد: مسئولان باید در ایفای وظایف خود اصل سرعت، دقت و تدبیر لازم را به کار بندند.

وی موضوع حقوق عامه را از تأکیدات مکرر و هرساله رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: در سال جدید موضوعات حقوق عامه از اولویت‌های دستگاه قضائی استان بوده و با مسؤولان و مدیرانی که به وظایف و تکالیف قانونی خود عمل ننموده و یا ترک فعل نموده‌اند برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمد.

کد خبر 6077823

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
  • حمله ایران به رژیم صهیونیستی بر اساس حقوق بین الملل انجام شده است
  • بیش از ۱۹۲ میلیارد تومان مابه التفاوت دیه مرد و زن توسط صندوق خسارت بدنی پرداخت شد+ فیلم
  • اقدام ایران علیه اسرائیل «پاسخ» بود نه «انتقام»
  • حداقل حقوق ۱۴۰۳ همراه با جزئیات کامل
  • ترک فعل مدیران برخورد قانونی به همراه دارد
  • هشدار زرد رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان‌غربی
  • اجرا و صدور به موقع احکام حقوقی کارکنان مجموعه وزارت بهداشت
  • ریشه حقوق‌های نجومی با حساب واحد خزانه خشکیده می‌شود؟
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان