Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@02:37:40 GMT

نیمار، هر۱۲۰ دقیقه یک مدل مو، هر ۲۲۵ دقیقه یک گل

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۲۲۸۶

نیمار، هر۱۲۰ دقیقه یک مدل مو، هر ۲۲۵ دقیقه یک گل

به گزارش نود، نیمار، نیماری که قرار بود ستاره برزیل در جام‌جهانی ۲۰۱۸ باشد و سرانجام وعده ابدی خارج کردن توپ طلا از چنگ رونالدو و مسی را عملی کند در ورطه حواشی‌های خودساخته‌اش غرق شد و از جام بیرون رفت؛ با ۲ گل و کلی حواشی.

ضعف کاریزما

نیمار برخلاف بازیکنان بزرگ دنیا در مواقع حساس بیش از غریزه و تفکر به احساساتش متکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگام خواندن سرود تیم ملی اشک می‌ریزد، وقتی در یک بازی نه‌چندان مهم (در سطح نام او) مثل جدال با کاستاریکا گل می‌زند، گریه می‌کند و در زمین بازی بیش‌تر به دنبال نمایش است تا بازی خوب و کمک به تیم. نیمار در واقع در این جام هر ۱۲۰ ساعت یک بار مدل مو عوض کرد و  ۲۲۵ دقیقه یک گل زد. وقتی جام شروع شد، خیلی‌ها به نیمار دل بسته بود اما او در بازی اول مقابل سوئیس سایه‌ای از خودش بود، طی جدال با کاستاریکا اولین گلش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ را به ثمر رساند و از فرط خوشحالی بابت این گل ثانیه‌های پایانی اشک ریخت. در بازی سوم مقابل صربستان نمایشی معمولی داشت و شاهکار را در جدال مقابل مکزیک رقم زد؛ جایی که آن تمارض تاریخی را انجام داد و مسبب ساختن شدن ترول‌هایی خنده‌دار در شبکه‌های اجتماعی شد؛ هر چند با به ثمر رساندن گل اول بازی در واقع ششمین گل خودش در ادوار حضور در جام‌جهانی را رقم زد.  نیمار به عنوان ستاره، وصله ناجور تیم هماهنگ و جوان تیته بود؛ تیمی که بدون او، هرچند ستاره‌ آنچنان بزرگی نداشت اما هماهنگ زیادی در خودش می‌بیند و شاید اگر نیمار، بزرگ تیم نبود، تخت تاثیر کار تیمی و برابری نسبی بازیکنان، نتیجه بهتری می‌گرفت.

آمار عجیب 

نیمار در نقش مهاجم هدف در از دست دادن توپ در این جام تخصص خاصی نشان داد. او در مجموع ۵ بازی، ۵۳ بار توپ را از دست داد؛ میانگین ۱۰،۶ توپ از دست داده در هر بازی! البته برخلاف تصور، بازیکن بارسلونا چندان هم فردگرا نبود؛ نشان به آن نشان که ۲۷۶ بار به هم‌تیمی‌هایش پاس داد  و از این تعداد ۲۱۷ پاس، سالم و کامل به مقصد رسید.۱۴ تکل و ۲۶ خطا روی او، نشان داد بازیکنان رقیب برنامه ویژه‌ای روی نیمار دارند. نکته ویژه اما دریبل‌های او در زمین بود. نیمار در ۵ بازی ۲۳ بار یار مستقیم خودش را از پیش رو برداشت اما دریبل‌هایش عمدتا سودی برای تیم نداشت و در عوض گاهی باعث بر هم خوردن اعصاب طرف مقابل و خطاهای شدید می‌شد. البته ما تصور می‌کردیم برخی از این خطاها با شکستگی چند عضو نیمار همراه شده اما تمارض او، نشان می‌داد اشتباه کرده‌ایم! به هر حال «نی» مانند مسی و رونالدو جام را دست خالی ترک کرد تا نشان دهد هنوز راه زیادی تا تبدیل شدن به شخصیت اول یک تیم برنده دارد و فعلا نمی‌توان برای رهنمون کردن یک تیم به قهرمانی جام‌جهانی به او دل بست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم امید کشورمان با صعود به مرحله نیمه پایانی مسابقات قهرمانی آسیا، نشان برنز خود را قطعی کرد.   نامه سرپرست سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون درباره پرسپولیس و استقلال سرپرست سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون، به صورت رسمی از اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.   هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در دیدار خانگی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان به پیروزی رسید.   صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه نمایندگان جوان هاکی روی یخ ایران با ایستادن در مکان پنجم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه پایان دادند.   دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار مرحله پایانی رقابت های بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا به مصاف تیم الریاضی لبنان می رود.   بحر گستر پارس و ملوان نداجا صدرنشین لیگ آب‌های آرام بحر گستر پارس در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش مردان در پایان مرحله سوم لیگ آب‌های آرام صدرنشین باقی ماندند.   برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.   اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و یک جریان کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند.   اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو نمایندگان کشورمان برای حضور در مسابقات تیراندازی جام جهانی امروز راهی باکو شدند.   مناف هاشمی: بسکتبال و والیبال تاثیری در نشان آوری کاروان المپیک ندارند دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: غیبت بسکتبال و والیبال در المپیک پاریس تاثیری در نشان آوری کاروان ندارد.    

دیگر خبرها

  • مهارت‌های باورنکردنی در دنیای فوتبال؛ از رونالدو و مسی تا نیمار و ام باپه / فیلم
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور