Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه‌آهن جنوب با اشاره به حادثه آتش‌سوزی "پل سیاه" اهواز گفت: در حال حاضر قطارها بر روی پل سیاه اهواز تردد می‌کنند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عبدالکریم درویش زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص حادثه آتش سوزی "پل سیاه" اهواز اظهار کرد: بعدازظهر پنج‎شنبه (۱۴ تیرماه) با توجه به آتش‎سوزی که در نیزارهای رودخانه کارون - زیر پل ‎سیاه- اتفاق افتاد، شعله آتش به تاج پل سرایت کرد و پل آتش گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به این‌که تراورس‌هایی که بر روی پل سیاه قرار دارند، چوبی هستند و با مازوت و مواد دیگری اشباع شده‌اند، با سرایت آتش به تاج پل این تراورس‌ها دچار آتش سوزی شدند.

مدیرکل راه آهن جنوب با بیان این‌که بلافاصله پس از آتش سوزی با حضور در محل آتش به صورت کامل مهار شد، گفت: در این حادثه حدود 50 تراورس دچار سوختگی کامل شد که نیروهای ما در اداره کل جنوب اقدام به تعویض این تراورس‌ها کردند و این خط راه‎آهن تعمیر شد.

درویش زاده با بیان این‌که در این حادثه آتش سوزی برای بدنه فلزی پل سیاه مشکلی به وجود نیامد، ادامه داد: در حال حاضر قطارها بر روی پل سیاه اهواز تردد می‌کنند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی عنوان کرد: مکاتباتی با شهرداری اهواز انجام گرفته تا با اقداماتی که انجام می‌گیرد، مجددا شاهد آتش سوزی نیزارها در زیر پل نباشیم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، پل سیاه اهواز در سال ۱۳۰۸ خورشیدی و همزمان با احداث راه‌آهن سراسری ایران، به طول ۱۰۵۰ متر، عرض ۶ متر و با 52 پایه بر روی رودخانه کارون ساخته شد. این پل خط آهن بندر امام خمینی، در جنوب استان خوزستان و در ساحل خلیج فارس را به راه‌آهن سراسری خرمشهر ـ تهران - شمال وصل می‌کند و قدمت آن به دوران پهلوی اول بر می‌گردد. بعدازظهر پنج‎شنبه (۱۴ تیرماه) با توجه به آتش‎سوزی که در نیزارهای رودخانه کارون - زیر پل ‎سیاه- اتفاق افتاد، شعله آتش به تاج پل سرایت کرد و این پل آتش گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آتش سوزي پل سیاه راه آهن جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان گفت: مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی در فصل گرما ضروری است.

حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در بحث حریق در فصل خشک از خرداد ماه شاهد آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی و مرتعی هستیم. سال گذشته، منابع طبیعی و عرصه‌ها را مدیریت و صیانت کردیم.

وی ادامه داد: کشور تصمیم گرفت یک فروند بالگرد برای جلوگیری از حریق در عرصه‌های طبیعی و منابع ملی به استان اختصاص دهد، اما تاکنون این امر محقق نشده است. ضرورت دارد ستاد مدیریت بحران کشور نسبت به این تصمیم اهتمام ویژه‌ای داشته باشد تا بالگرد در استان مستقر شود.

او گفت: لرستان نیاز مبرم به بالگرد دارد و با توجه به اینکه لرستان استانی کوهستانی است، این مهم ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان افزود: جنگل‌های لرستان با مشکل جدی آفات و بیماری‌ها نیز مواجه‌اند و نیاز است از محل اعتبارات ملی این کار انجام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است