Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: شهردار اردبیل گفت: پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی پل قدس به سرعت در حال انجام است و تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشت.

حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: شرایط جوی مساعد امکان پیشرفت فیزیکی بیشتری در خصوص پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی پل قدس فراهم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه پیشرفت فیزیکی عملیات عمرانی پل قدس به سرعت در حال انجام است و تاکنون بیش از 50 درصد پیشرفت داشت، تصریح کرد: اتمام پروژه های عمرانی کلان در شهر اردبیل یکی از برنامه های شهرداری است که با همراهی پیمانکاران و پیگیری همکاران در حال انجام است.

 

لطف اللهیان، خاطر نشان کرد: تقاطع غیر همسطح پل قدس یکی از مهمترین پروژه های عمرانی شهر اردبیل در کاهش بار ترافیکی است که با اتمام آن مردم عزیز شهر اردبیل می توانند از آن بهره مند شوند.

 

این مقام مسئول، اظهار داشت: شهرداری اردبیل آمادگی کامل برای جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف را دارد زیرا این حرکت سازنده می تواند گام مهمی در جهت پیشرفت عمرانی و آبادی شهر اردبیل داشته باشد.

 

شهردار اردبیل، یادآور شد: با وجود کمبود منابع مالی در تامین هزینه اما هیچ پروژه عمرانی راکد نیست و هم اکنون سایر پروژه عمرانی سطح شهر نیز همچون پل قدس در حال تکمیل است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اقتصاد اوقات فراغت رژیم صهیونیستی روزنامه های ورزشی دولت فوتبال عملیات عمرانی پیشرفت فیزیکی شهرداری اردبیل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۲۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگلریان بعدازظهر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران به جمعیت ۱۱ هزار نفری شهر اشاره و اضافه کرد: این درحالی که شمار جمعیت شناور آن بیش از این میزان است.

وی نداشتن طرح هادی را مهمترین مشکل شهر بیان کرد و گفت: از سال ۱۳۹۶ تهیه طرح هادی در دستور کار قرار گرفت و ۸۴۰ هکتار محدوده شهری درنظر گرفته شده است.

وی با عنوان این که ۶۱۷ هکتار مربوط به طرح‌های ۱۳ روستای منطقه است، گفت: بازنگری و تصویب این طرح سال‌های سال در دستور کار قرار دارد.

بیگلریان ترافیک هسته مرکزی شهر را از دیگر دغدغه‌ها برشمرد و گفت: به عنوان شورا و شهرداری کار تملک واحدهای تجاری در مسیر را انجام دادیم و امسال نیز هشت دهنه مغازه تملک می‌شود.

رئیس شورای شهر هچیرود گفت: برای ساخت پل مرکزی شهر نیازمند اعتبار هستیم و پیگیری‌های زیادی برای تحقق آن انجام دادیم.

وی با اشاره به پروژه‌های ساحلی در ساحل کیاکلا، دوجمان و مرکز شهر اشاره و اضافه کرد: اجرای دیواره سنگی برای ساخت بوستان و فضای سبز صورت گرفته است.

وی پیاده راه سلامت مدبون را از دیگر طرح‌ها ذکر کرد و گفت: این پیاده راه به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا می‌شود و در این راستا قراردادی با آب منطقه‌ای استان داشتیم و حریم آن را به مدت ۱۰ سال اجاره کردیم و این پروژه در قالب چهار فاز انجام می‌شود.

بیگلریان با اظهار این که در حال تملک دو هزار مترمربع زمین آتش نشانی شهرداری هستیم، استیجاری بودن شهرداری را از جمله مشکلات ذکر کرد و گفت: برای نجات شهر هچیرود نیازمند ایجاد دو راه دسترسی هستیم و باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای شهر هچیرود راه دسترسی ۲۴ متری سالار را از جمله طرح‌های برای گره گشایی ترافیک بیان کرد و گفت: در سال جاری در زمینه تملک املاک واقع در مسیر خیابان‌ها و طرح‌های عمرانی چهار پروژه با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان تعریف شده است.

وی گفت: در زمینه هدایت آب‌های سطحی، لایروبی انهار و رودخانه و غیره ۴۳ پروژه با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان طراحی شده است و برای احداث پارک‌ها، میادین، فضای سبز، نصب المان، مبلمان شهری، زیباسازی شهری و غیره نیز ۲۷ پروژه با ۲۷ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

وی شمار پروژه‌های عمرانی شهرداری را ۱۲۳ پروژه با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: بودجه شهرداری در سال جاری ۵۹۴ میلیارد تومان است.

کد خبر 6090130

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه احداث فرودگاه بین المللی کربلا
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۱۲۳ پروژه عمرانی در شهر هچیرود طراحی شده است
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم