Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@13:19:34 GMT

پردازش نرم و تکنولوژی های نوین پردازشی

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۲۹۱۳

پردازش نرم و تکنولوژی های نوین پردازشی

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از بروجن، سومین کنفرانس آخرین دستاوردهای علمی در حوزه مهندسی کامپیوتر، پردازش نرم و تکنولوژی های نوین پردازشی با حضور استادان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه مندان به حوزه کامپیوتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن برگزار شد.

رئیس واحد بروجن در آیین افتتاحیه این مراسم ضمن ابراز خرسندی از میزبانی پژوهشگران و دانشجویان حاضر در همایش گفت:« نوآوری عامل پیشرفت کشورهای توسعه یافته و عامل حسرت کشورهای در حال توسعه می باشد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر احمد بهرامی با بیان اینکه که امروزه فناوری نقش اساسی در بهبود زندگی مردم ایفا می نماید افزود: «استفاده از نظریات و تخصص جامعه نخبگان دانشگاهی و صنعتی برای برنامه ریزی جهت تقویت چرخه صنعت و تولیدات در زمینه های مختلف علوم ، مهندسی و بکارگیری یافته های جدید جهت بومی سازی و بکارگیری تکنولوژی های نوین مهندسی در جهان یک نیاز مهم می باشد».

وی عنوان داشت: « امروزه ضرورت توجه به وجود عناصر کاربردی در علوم و مهندسی می تواند حتی پایه های تولید ناخالص ملی برای عرصه صادرات پایدار به کشورهای منطقه و جهان تلقی گردد لذا تقویت هرچه بیشتر تکنولوژی در علوم و مهندسی و توسعه آن موجبات باروری و خودباوری مردم یک کشور را نوعاً افزایش داده و آنرا به یک کشور مهم در جهان تبدیل می نماید».

دکتر تقی جاودانی دبیر همایش نیز در حاشیه­ی این برنامه گفت کنفرانس آخرین دستاوردهای علمی در حوزه مهندسی کامپیوتر ،پردازش نرم و تکنولوژی های نوین پردازشی سومین کنفرانس تخصصی است که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن برگزار می گردد. این کنفرانس فرصتی مناسب را برای محققین و متخصصین در حوزه های مختلف کامپیوتر و فناوری اطلاعات فراهم نمود تا بتوانند آخرین تحقیقات خود را عرضه نموده و از دستاوردهای علمی دیگر محققین بهره گیری نمایند..

وی گفت بیش از 110 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه کنفرانس رسید که از این تعداد 41 مقاله پذیرفته شده که 8 مقاله آن بصورت سخنرانی و مابقی بصورت پوستر ارائه شد.

عضو هیات علمی کامپیوتر واحد بروجن افزود: این مقالات در 4 محور مهندسی نرم افزار، هوش مصنوعی، معماری کامپیوتر و فناوری اطلاعات مورد داوری و ارزیابی استادان و متخصصین این رشته قرار گرفته و برای ارائه یا پوستر به دبیرخانه معرفی شدند.

جاودانی افزود: «این همایش تحت حمایت پایگاه سیویلیکا و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام قرار دارد و تمامی مقالات پذیرفته شده در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه می شوند.»

به گزارش خبرنگار آنا مقالاتی که به صورت سخنرانی بودند پس از رائه مورد ارزیابی قرار گرفته و از نفرات برتر تقدیر شد.

واحد بروجن سومین کنفرانس کامپیوتر احمد بهرامی تقی جاودانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد بروجن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • تهران و قم میزبان همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • تهران و قم میزبان همایش دین‌، فرهنگ و رسانه‌های نوین شدند
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی