Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
یازدهمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی نونهالان دختر کشور در استان خراسان جنوبی، شهر قائن برگزار شد و در پایان تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در این مسابقات که با شرکت ۱۱۰ بازیکن نونهال دختر کشور در قالب ۱۸ استان کشور در روزهای 13 لغایت 16 تیر ماه جاری به صورت تیمی و آزاد برگزار شد، تیم تهران به مقام قهرمانی دست یافت، تیم سمنان دوم شد و تیم‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر مسابقات تیمی، مسابقات آزاد نیز در قمست یک نفره و دونفره برگزار شد که در قسمت یک نفره که با حضور ۷۴بازیکن انجام شد، فردوس فروغی از تهران به مقام نخست دست یافت، پرنیان یزدانی مقام دوم را به خود اختصاص داد و حنانه رجبی از سمنان و آیدا عنایتی از خراسان رضوی مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در قسمت دونفره نیز که با حضور۱۸ تیم دونفره برگزار شد، نازین عسکری و مریم زارع‌شاهی از یزد به مقام نخست دست یافتند، تیم فاطمه احمدیان و فاطمه زارع از آذربایجان شرقی دوم شد و تیم‌های دونفره مانیا یکرنگ خانی و درسا منتظری از تهران و یاسمن برزگران و غزل جوینی از خراسان شمالی مقام سوم مشترک را به دست آورند.

 

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۳۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، تیم والیبال رضوان موتو مجومرد در رده سنی آزاد در مسابقات جام رمضان شهرستان اشکذر موفق شد در یک رقابت حساس و نفس‌گیر در دیدار پایانی در حالیکه دو دست اول را از دست داده بود، سه دست پایانی را با برد پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.  تیم مجومرد در مرحله نیمه نهایی با شکست دادن تیم اشکذر مدافع عنوان قهرمانی به مرحله نهایی راه پیدا کرده بود.  در پایان این مسابقات بعد از مجومرد تیم‌های ابراهیم آباد و اشکذر به ترتیب بر سکو‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  این مسابقات با حضور هشت تیم به میزبانی دهیاری رستاق در سالن ورزشی شهدای بندر آباد برگزار شد.  همچنین تیم والیبال نونهالان مدرسه امیدان مجومرد در جمع شش تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی رسید.

دیگر خبرها

  • تصویری از آماده‌ترین هیکل هادی چوپان که تاکنون ندیده اید
  • عکس| آماده‌ترین هیکل هادی چوپان را ببینید
  • انتخاب پینگ پنگ باز خوزستانی برای مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • رضوان موتو مجومرد قهرمان مسابقات والیبال آزاد جام رمضان
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان