Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه کشورمان با رد ادعاهای مطرح شده در مورد دریافت ۲۵۰۰ گرین کارت در مذاکرات هسته‌ای گفت: این موضوع از پایه دروغ است.

در روزهای گذشته حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده قم در گفت‌وگویی مدعی شد: وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به ۲۵۰۰ نفر از ایرانیان تابعیت اعطا کرد و برخی آقایان و مسوولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندانشان جزو این ۲۵۰۰ نفر باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز اگر این افراد از آمریکا اخراج شوند، مشخص می‌شود که چه کسانی زد و بند دارند و منافع ملی را به آب‌نبات امریکا می‌فروشند.

صحبت این نماینده مجلس با واکنش های زیادی روبرو شد و حتی دونالد ترامپ رییس جمهوری در توییتی نوشت که دولت اوباما به ۲۵۰۰ ایرانی شهروندی آمریکا داده است.

در همین رابطه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با تکذیب این خبر گفت: بنده که مذاکرات را انجام دادم این خبر را تکذیب می‌کنم. از پایه دروغ است.

وزیر خارجه کشورمان اظهار داشت: هیچگاه این گونه مباحث (حتی درخواست مشروعی مثل لغو محدودیت تحرک دیپلمات‌های ایرانی در سازمان ملل متحد) در مذاکرات و یا حواشی آن و یا به هر نحو دیگری مطرح نشده است.

ظریف ادامه داد: اگر دوستان آقایان دلواپس بدون اطلاع مذاکره کنندگان چنین امتیاز عجیب و غیرمعمولی را از آمریکا گرفته‌اند (که به گفته روز گذشته سخنگوی وزارت امور خارجه ترامپ حتی مسئولیتش با وزارت خارجه که طرف مذاکره ما بود نبوده و نیست) که این قدر با اطمینان از آن سخن می‌گویند بحث دیگری است. خوبست اسامی این افراد را منتشر کنند.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۳۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه

به گزارش همشهری انلاین وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کد خبر 847622 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس