Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@05:04:37 GMT

عکس/ تشیع پیکر شهید علی دوست‌زاده

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۵۵۳۵۸۹

صبح امروز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید "علی دوست‌زاده"، بر روی دستان مردم شهیدپرور بجنورد تشییع و در قطعه شهدای معصوم زاده بجنورد تدفین شد.

به گزارش مشرق، ستوان یکم "علی دوست‌زاده" حین گشت‌زنی با اشرار مسلح روبرو و با آنان درگیر شده است که در جریان این درگیری به فیض شهادت نائل آمد. این شهید در پاسگاه میل ۳۹ مرزی بخش جالق از توابع شهرستان سراوان خدمت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی شهدای مرزبانی در میرجاوه شهید شهید مدافع وطن مرزبان مرزبانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ام الشهدا گرگان در آغوش خاک آرام گرفت

ایسنا/گلستان پیکر حاجیه خانم «فاطمه مازندرانی» مادر سه شهید گرانقدر گرگان امروز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم در گرگان تشییع و در امامزاده عبدالله این شهر به آغوش خاک رفت.

مراسم تشییع مادر شهیدان (حجت‌الله، نعمت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد) پس از اقامه نماز میت توسط آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان با حضور استاندار، مدیران استانی و شهرستانی، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان از محل حسینیه عاشقان ثارالله مرکز این استان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم پیکر مرحومه مازندرانی را بر روی دستان خود از مسیر خیابان پاسداران، میدان شهرداری، خیابان شهدا تا امامزاده عبدالله (ع) این شهر تشییع کردند. پیکر مادر شهیدان بهمنی‌نژاد پس از طواف در صحن امامزاده عبدالله (ع) در جوار فرزندان و همسرش به خاک سپرده شد.

حاجیه خانم «فاطمه مازندرانی» مادر شهیدان بهمنی‌نژاد پنجشنبه شب گذشته (۲۳ فرودین ماه) پس از سپری کردن یک دوره نقاهت و کهولت سن، دار فانی را وداع گفت.

همچنین حاج علیرضا بهمنی‌نژاد، پدر شهیدان بهمنی‌نژاد و همسر مرحومه مازندرانی ۱۱ آذر ماه سال گذشته دار فانی را وداع گفته بود.

شهید نعمت‌الله بهمنی‌نژاد ۱۷ فروردین ۱۳۶۰ در تنگه چذابه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید، شهید حجت‌الله بهمنی‌نژاد ۱۱ اسفند ۱۳۶۵ در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به برادر شهیدش پیوست و شهید هادی بهمنی‌نژاد برادر کوچکتر ۲۵ تیر ۱۳۶۶ در روستای مجن شاهرود هنگام آموزش نظامی بر اثر اصابت گلوله به قلبش شهید شد.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده با خانواده این مرحومه و بازماندگان، مراسم سومین روز و گرامیداشت درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد ساعت ۱۴ تا ۱۶ امروز (شنبه ۲۵ فروردین) در رواق حضرت زهرا (س) و حضرت رسول (ص) امامزاده عبدالله (ع) گرگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم
  • تشییع پیکر مادر شهید؛ کردکوی
  • پیکر ام الشهدا گرگان در آغوش خاک آرام گرفت
  • ‌برنامه‌های تشییع و تدفین پیکر مادر شهیدان بهمنی‌نژاد در گرگان اعلام شد
  • مراسم تشییع پیکر شهید مجتبی نعمت پور از لنز دوربین شهروند خبرنگار
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید امنیت شهید مجتبی نعمت پور-شهرستان سلسله