Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اظهار کرد، دو طرف این کانال مذاکره را تشکیل دادند تا به تعیین "جزییات عمل یک مقام آمریکایی امروز (شنبه) اظهار کرد، کره شمالی و آمریکا برای مذاکره در خصوص جزییات برنامه خلع سلاح هسته‌ای کارگروه‌هایی را تشکیل داده‌اند.

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، هدر ناوئرت، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اظهار کرد، دو طرف این کانال مذاکره را تشکیل دادند تا به تعیین "جزییات عملی مهم" از جمله موارد مرتبط با دستیابی به خلع سلاح هسته‌ای کامل از کره شمالی رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای این کارگروه، مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا را در نخستین سفرش به کره شمالی از زمان برگزاری نشست ۱۲ ژوئن میان رییس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی همراهی می‌کنند.

پامپئو در نخستین روز این سفر با کیم یونگ چول، دستیار ارشد رهبر کره شمالی دیداری سه ساعته داشت.

ناوئرت اظهار کرد، این دو مقام در نشست خود در خصوص مساله بازگرداندن بقایای سربازان آمریکایی که در جنگ کره کشته شده‌اند نیز گفت‌وگو کرده‌اند.

کاخ سفید پیش از این اعلام کرده بود که پامپئو با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز دیدار خواهد کرد اما این دیدار هنوز تایید نشده است. وزیر خارجه آمریکا در دو سفر پیشین خود به کره شمالی با کیم دیدار کرده است.

پامپئو پیش از رسیدن به پیونگ‌یانگ گفت: در این سفر به دنبال تعیین جزییاتی در خصوص تعهدات صورت گرفته خواهم بود و به تحرکات در راستای اجرای آنچه که این دو رهبر در خصوص آن توافق کرده‌اند، ادامه خواهم داد و پیش‌بینی می‌کنم که کره شمالی نیز برای این کار آماده باشد.

جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید هفته گذشته اظهار کرد که انتظار دارد پامپئو در این سفر در خصوص برنامه‌ای برای انحلال برنامه تسلیحات هسته‌ای و موشک‌های بالستیک در مدتی یک ساله با طرف کره‌ای گفت‌وگو کند.

ناوئرت همچنین به خبرنگاران گفته است: این ادعا که موضع ما برای خلع سلاح هسته‌ای از کره شمالی نرم‌تر شده است، به هیچ عنوان واقعیت ندارد و سیاست ما در قبال کره شمالی تغییر نکرده است.

پامپئو از پیونگ‌یانگ مستقیما به توکیو پرواز می‌کند تا در نشستی با همتایان خود از کره جنوبی و ژاپن حاضر شود و درباره نتیجه مذاکراتش در کره شمالی با آنان گفت‌وگو کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 آمریکا کره شمالی سلاح هسته رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار کرد: رئیس‌جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصرار به آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات /اخطار موشکی روسیه به آمریکا بر سر طرح جنگ ستارگان /بازخوانی خاطرات
  • چرا ایران هسته ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • چرا ایران دارای سلاح هسته‌ ای برای منطقه و جهان امنیت‌زا است؟
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره
  • ابراهیم رئیسی دستور ساخت جت ۱۰۰نفره را داد!
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • دهقانی از طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس‌جمهور خبر داد