Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره سندیکای برق با بیان اینکه وقتی قراردادهای مربوط به برق اجرایی نمی‌شود زیرساخت‌های این صنعت لطمه می‌خورد افزود: اگر با همین روال پیش برویم سال آینده بی‌برق خواهیم بود.

ایران آنلاین / علی بخشی رئیس هیئت مدیره سندیکای برق در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شرایط کنونی کشور شرایط جنگ اقتصادی است، اظهار داشت: در تصمیم‌گیری کل نظام دولت همواره این شعار مطرح است که در شرایط جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و بخش خصوصی سربازان خط مقدم هستند در این شرایط حداقل انتظار این سربازان که پیش روی دشمن قرار دارند این است که از پشت سر حمایت شوند چرا که ما باید هم نگران مقابل و هم نگران پشت سرمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تغییرات نرخ ارز و تغییر قیمت‌های مواد اولیه متاسفانه ما را در شرایطی برد که بخش خصوصی باید تاوان آن را پس بدهد اگر ارز و تامین کالا دچار مشکل می‌شوند.

بخشی با بیان اینکه ما در حال حاضر در وضعیت منفی اشتغالزایی قرار داریمT تصریح کرد: صنعت برق یک صنعت زیرساختی و استراتژیک است در شرایط امروز جهان دو ساعت خاموشی تمام فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی را تعطیل می‌کند. و این در حالی است که ما دو سال پیش مطرح کرده بودیم که این مسیر به سوی خاموشی است.

وی افزود: در این رابطه مباحث متعددی مطرح شد اما توجهی به آنها نشد، متاسفانه شرکت‌های زیادی در این چند سال از بین رفتند که شاید اگر نگاهی منصفانه به بخش خصوصی داشتیم این اتفاق‌ها نمی‌افتاد.

رئیس هیئت مدیره سندیکای برق با بیان اینکه وقتی قراردادهای مربوط به برق اجرایی نمی‌شود زیرساخت‌های این صنعت لطمه می‌خورد افزود: اگر با همین روال پیش برویم سال آینده بی‌برق خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های نظارتی باید ورود پیدا کنند تا از زمین‌گیر شدن صنعت برق جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: اگر نتوانیم راه حل منطقی پیدا کنیم تمام قراردادهای ما منتفی می‌شود ما شش سال کار کردیم تا این قراردادها به توافق برسند ولی اکنون می‌بینیم که هیچ کدام اجرا نشده است. اکنون صنعت برق روی لبه تیغ است و ما نمی‌توانیم خروج نیروگاه‌های برق‌آبی و افزایش مصرف برق را پاسخگو باشیم.

/ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است

شهردار کرمانشاه گفت: پله‌های مکانیزه عابرپیاده در حال تعمیر است و به زودی اصلاح و راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تأکید بر اصلاح و راه‌اندازی پله‌های برقی اظهار کرد: با توجه به اینکه علاج مقابله با بحران‌ها ایمن‌سازی است؛ بنابراین راه‌اندازی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه موجب کاهش حجم تردد عابران از گذرگاه‌های خطرناک می‌شود و بر این اساس باید اصلاح، رفع نقص و راه‌اندازی آن‌ها هرچه سریع‌تر انجام شود.

وی با اشاره به وجود سه پل برقی و ۳۳ پل عابرپیاده، افزود: تعمیر و راه‌اندازی سه پله برقی عابر پیاده با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در دستور کار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان این معاونت، عملیات تعمیر و راه‌اندازی پل مکانیزه در بیمارستان طالقانی و باله‌های غربی پل میدان آزادی انجام شد و در حال حاضر قابلیت استفاده برای همشهریان را دارد و به‌صورت همزمان نیز پوشش پلی‌کربنات آن در حال نصب و اجرا است.

نوروزی تاکید کرد: یکی از عوامل خرابی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه؛ موضوع سرقت لوازم و قطعات این پل‌ها است، چنانکه تجهیزات و حتی موتور پله‌برقی سه‌راه ۲۲ بهمن به سرقت رفته و همین امر سبب شده است تا تعمیر و راه‌اندازی آن با مشکل مواجه شود و در این زمینه به خرید مجدد تجهیزات نیازمند هستیم.

وی با اشاره به تصویب طرح پیاده‌راه نوبهار در نشست ۲۹ فروردین امسال، گفت: مباحث مربوط به چگونگی اجرای این طرح مهم با حضور معاونین؛ ترافیک و شهرسازی، شهردار منطقه یک، معاونین و نیز رئیس سازمان فرهنگی مورد بررسی واقع و در بازدید میدانی از محل اجرای طرح، راه‌کارهای سازنده و روش اجرایی مناسب طرح مذکور به صورت آزمایشی نیز بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

شهردار کرمانشاه افزود: پیاده‌راه نوبهار با طول ۳۵۰ متر و عرض ۳۰ متر به عنوان اولین پروژه پیاده‌راه در کرمانشاه به اجرا درخواهد آمد.

کد خبر 746940

دیگر خبرها

  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد/ وعده داخلی‌سازی اتوبوس برقی
  • حکایت تاکسی برقی تهران !
  • پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • آماده باش تهران برای بارش های ۲ روز آینده
  • هشدار متخصصان: آنفلوآنزا به احتمال زیاد در آینده نزدیک باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر جدید خواهد شد
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تا دو هفته آینده