Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، محمدرضاکشانی اظهارکرد: درمان بیماری‌ها و رفع مشکلات مردم مهم‌ترين هدف اجراي طرح كتاب درماني به شمار مي‌رود كه در حال حاضر هسته اوليه آن تشكيل شده و اجراي آن را در آينده نزديك رقم خواهد خورد.
وی افزود: کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی شهرداري اصفهان در راستاي اهداف خود كه تامين نيازهاي اطلاعاتي شهروندان، پركردن اوقات فراغت و افزايش مهارت‌ها، آگاهي علمي و دانش اجتماعي شهروندان است، برنامه ريزي‌هاي خوبي انجام داده كه مهم ترين آنها ايجاد دسترسي آسان و سريع به كتاب‌ها و منابع اطلاعاتي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رساني شهرداري اصفهان با اشاره به ويژه برنامه‌هاي اين كتابخانه براي فصل تابستان، گفت: كتابخانه مركزي شهرداري اصفهان تابستان امسال براي پر كردن اوقات فراغت و تامين نيازهاي اطلاعاتي مردم، رويكردهاي جديدي از جمله توسعه خدمات نوين كتابخانه‌اي همراه با رويكردهاي پژوهشي ايجاد كرده است.
وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزي شهرداري اصفهان در آينده نزديك به كانون نخبگان، پژوهشگران و محققان تبديل مي‌شود تا فعاليت‌هاي پژوهشي خود را در اين مكان انجام دهند، تصريح كرد: در صدد ايجاد بخش‌هاي مختلفي در كتابخانه مركزي شهرداري از جمله ايجاد بخش اطلاع‌رساني و اشاعه گزينشي اطلاعات هستيم تا پژوهشگران بتوانند از اين امكانات استفاده كنند.
کشانی یکی از بهترين روش‌ها براي پر کردن اوقات فراغت را استفاده از «كتاب‌هاي رمان و داستان» دانست و خاطرنشان كرد: كتابخانه مركزي شهرداري اصفهان در اين راستا مجموعه كتاب‌هاي اررزشمندي را در زمينه داستان و رمان خريداري كرده و اين كتاب‌ها عادت‌هاي مطالعه را در شهروندان تقويت خواهد كرد.
وی گفت: کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی شهرداري اصفهان، به عنوان نخستين مركز چند رسانه‌اي در شهر اصفهان و با زيربنايي بالغ بر ۱۲ هزار مترمربع در پنج طبقه احداث شده و روزانه پاسخگوي نياز بيش از دو هزار نفر از شهروندان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: کتاب کتابخوانی کتاب درمانی شهردار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو صحبت های رئیس مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت و تجربه افرادی که دچار سگ گزیدگی شده اند را ببینید.

کد خبر 848689 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم سگ بدون صاحب حیوانات - باغ وحش

دیگر خبرها

  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • رونمایی کتاب دنیای کسی را عوض کرده ای در ارومیه
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • پلمب مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر
  • طلسم‌های مرگباری که در کتاب‌های قدیمی جاساز شده‌اند
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان