Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور تصویب بودجه و تقویم مسابقات ورزشی دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی با حضور مسئولان تربیت بدنی واحدهای دانشگاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آنا،‌ کرم جانی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه با تاکید بر ضروت برگزاری منظم مسابقات طبق تقویم مصوب گفت: با توجه به اینکه ورزش باعث همدلی و وحدت بین ورزشکاران می‌شود و اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در زمانی در مسابقات کشوری و بین‌المللی صاحب مقام بوده ولی اکنون با توجه به وضعیت مالی بسیاری از واحدها، سعی شود با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و نظارت دقیق بر هزینه‌کرد تیم‌ها، مسابقات ورزشی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورمحمد علیپور معاون دانشجویی و فرهنگی واحد یاسوج نیز بیان کرد: در ورزش باید سه نگاه تربیت در ورزش، سلامتی جسمی و روحی و بودجه ورزش را مد نظر داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید حداکثر استفاده را از اماکن و وسایل ورزشی برای درآمدزایی واحدها داشته باشیم و با اجاره سالن‌های ورزشی در ساعات غیر ضروری، استفاده از وسایل و دستگاه‌های آزمایشگاهی در رساله و پایان‌نامه دانشجویی در درآمدزایی به دانشگاه کمک کنیم.

علیپور گفت: با استفاده از سایت سرآبتاوه و سالن ورزشی و تکمیل خوابگاه‌های این سایت می‌توان از تیم‌های ورزشی برای برگزاری اردو و ایجاد کمپ ورزشی استفاده کرد.

در پایان بودجه ورزشی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 97 مصوب شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان به شرح زیر است: ۱- امیر جوهری‌خو از تهران ۲- حسین ظفرجعفرزاده از خراسان رضوی ۳- سیداحمد میرجهانبخش موسوی از البرز   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد