Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مسابقه «برنده باش» با آماده شدن دکور بزودي مقابل دوربين مي‌رود.
به گزارش آريا به نقل از سينماسينما، ضبط مسابقه تلويزيوني «برنده باش» با آماده شدن دکور و انتخاب کامل عوامل پشت دوربين با اجراي بازيگر مطرح سينما، محمدرضا گلزار بزودي آغاز خواهد شد.
تهيه‌کنندگي «برنده باش» برعهده حميد رحيمي‌نادي و هاشم رضايت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تهيه‌کننده‌اي که بنيانگذار و طراح اصلي برنامه پرمخاطب «دورهمي» هستند. اين دو تهيه‌کننده پس از انتخاب مهران مديري براي برنامه‌اي مانند «دورهمي»، اين بار قرار است همراه با محمدرضا گلزار توليد مسابقه‌اي خاص و متفاوت را آغاز کنند.
افزايش نرخ مطالعه و بالا بردن آگاهي و اطلاعات عمومي در بين مخاطبان يکي از اهداف اصلي ساخت اين مسابقه است. در هر قسمت از اين مسابقه چهار نفر که از قبل سوال‌هاي اپليکيشن برنامه را به درستي پاسخ داده‌اند، روي صندلي برنامه خواهند نشست و با پاسخ دادن به سوالات به صورت پلکاني براي بردن جايزه يک ميليارد ريالي با مجري وارد رقابت خواهند شد. در واقع اين مبلغ بزرگترين جايزه‌اي است که تاکنون در صدا و سيما در يک برنامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.
حضور در اين مسابقه تنها از طريق شرکت در آزمون اوليه از طريق يک اپليکيشن موبايلي ممکن خواهد بود. افرادي که تمايل دارند در اين مسابقه چه به عنوان تماشاگر و چه به عنوان شرکت‌کننده حضور داشته باشند بايد از طريق اين اپليکيشن به جمع‌آوري امتياز بپردازند. افراد با پاسخ به سوالات مطرح شده، امتياز کسب مي‌کنند و شانس خود را براي حضور در برنامه افزايش مي‌دهند.
همچنين براي افرادي که نتوانند به سوالات پاسخ صحيح دهند اقدامات جذابي در نظر گرفته شده تا آنان نيز بتوانند از ادامه مسابقه لذت ببرند.
براساس برنامه‌ريزي‌ها، «برنده باش» به صورت دو روز در هفته روي آنتن شبکه سه سيما خواهد رفت.
افرادي که تمايل به شرکت در اين مسابقه دارند مي‌توانند تنها عدد يک را به شماره 1000880 ارسال کنند.
اين پيامک کاملاً رايگان است و در آينده نيز هيچ هزينه‌اي براي مخاطبان نخواهد داشت. قبل از رونمايي از اين اپليکيشن، يک پيامک رايگان حاوي لينک دانلود اپليکيشن و توضيحات کافي براي مخاطبان ارسال مي‌شود. از طريق همين پيامک نيز موارد مهم ديگر به مخاطبان اطلاع‌رساني خواهد شد.
اطلاعات تکميلي و دقيق‌تر درباره اين مسابقه بزرگ متعاقباً اعلام مي‌شود.
عوامل اصلي «برنده باش» عبارتند از: تهيه‌کنندگان: حميد رحيمي‌نادي، هاشم رضايت، طراح و اجراي دکور: مهدي هاشمي و مشاور رسانه‌اي: امين اعتمادي‌مجد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برنده باش محمدرضا گلزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۵۵۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟

سینما اعتماد نوشت: محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی، هفته پیش توئیت زشت و بی سابقه‌ای را در مقام مجری صداوسیما منتشر کرد.

 محمدرضا شهبازی، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود؛ «اصلاح‌طلبی نطفه‌اش حرام است! اصولگرایی لقمه‌اش حرام است!» این توئیت با واکنش منفی کاربران زیادی مواجه شد. حالا چند روزی است او اجرای برنامه پاورقی را بر عهده ندارد. مشخص نیست از اجرا کنار گذاشته شده یا این عدم حضور دلیل دیگری دارد. کلام زشت این مجری  پیش از این هم با انتقادات زیادی همراه بود.

دیگر خبرها

  • تشریح بخش‌های جدید «جوان ایرانی سلام» در سال ۱۴۰۳/ میکروفونی که مصداق بیت‌المال است
  • درهای مصلی به روی مخاطبان سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب باز شد
  • همکاری گلشیفته فراهانی با کارگردان برنده نخل طلا/ طاهر رحیم بازیگر مقابل گلشیفته فراهانی است
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • عملکرد دیدنی بوکایو ساکا در دیدار مقابل بورنموث از نگاه دوربین باشگاه آرسنال / فیلم
  • اشتراک سازمانی ایمینو؛ هدیه نوآورانه به خانواده کارکنان
  • مجری پرحاشیه از صداوسیما کنار گذاشته شده؟
  • مشاوره تحصیلی هوشمند در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط!
  • استقبال از «آن برد» غافلگیر کننده بود/ دغدغه همیشگی «مهاجرت»